Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Du är accepterad här! :laugh:

Någon valde att betäcka med min connemarahingst som jag hade ute "bara för kul" för 300 equus. Tack för de enkla pengarna! :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Japp, det är max 5 ängar åt gången. Därför är de största ängarna bra att ha, då får du ut så mycket som möjligt. Kom ihåg att bara köpa de gröna, bördiga ängarna. :)

När du är på någon av sidorna som tillhör ditt ridcenter så klickar du där det står hur mycket du har i ridcentrets reserv, uppe till höger där uppfödarreserven vanligtvis syns. Nu kan du köpa equus för pass eller diamanter. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Socialt nätverk -> kataloger -> Se dagens födelsedagar -> Klicka på en spelare -> Gratulera som vanligt? :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

alltså, jag hittar födelsedagarna, men kan bara "grattulera en spelare för dens spel" typ :p får väl se om målet uppfylls om jag gör så...
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Det bör det, det fungerade för mig i alla fall! :laugh:

Kul att i princip alla mina mål den andra dagen är att sälja/buda på auktion. :grin:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

yes :) Det funkade!

samma här, fast ett mål är att ha 7200 pengar, det kanske jag kan lösa idag....
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Woho! Nu har jag fått ett par nya bukevänner i spelet. :D

Sitter och försöker träna upp ett par grand prix-hästar nu. Seeeegt... Varför kan de inte träna sig själva? :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Sitter i samma sits, har flera stycken jag tänkte träna upp. Det är okej tills det bara är lektionerna kvar, då är det seeeegt :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Bytt namn, så om någon vill lägga till O'Hara som vän så lägger ni till mig! :)

(Sådant man får göra då man tänker helt fel och anger sig själv som sponsor när man tänker ange en annan! :eek: Hoppas jag hinner få över en gammal häst till den nya om deras fusk-detektor är så bra som de påstår! :cool: )
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Vad innebär grand prix häst? Är det bara att träna upp en häst till högsta nivån, eller är det en special typ som de med vingar? :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Så du ska inte spela som Monimaker längre?

Pride: En grand prix-häst är en häst som tävlar i Grand Prix :D Man tränar den tills den inte får några fler färdigheter från någonting och så ska den gå så många lektioner den bara kan (en om dagen från 2-25 års ålder), inte förrän den är 25 år 1 månad är den färdig. Och då har man ändå ungdomens vatten så att den åldras hälften så fort :p
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Det beror väl på om de raderar mig som Monimaker eller inte. Så länge den är kvar så spelar jag på den med. :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Haha okej :p Hade du tänkt ha två konton? Tycker att de verkar vara rätt så bra på att upptäcka sådant.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jisses, låter jobbigt :p Då måste man följa sånt där schema eller? Och ge slörp och beta varje dag ttyp?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Ja, det hade jag först, bara ett med sämre hästar för skojs skull men då tänkte jag att "ja, men jag sätter min kompis som sponsor" - och satte mig själv. :o Är huvudet dumt får man lida. :p

Och nu har jag fått två hannoveranare på rad. Jag är glad för att det är två ston, i alla fall .. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 724
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 299

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp