Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Nja, jag hade nääästan tränat klart två av dem. *mutter*
Nu anmälde jag alla som jag kunde till gp idag, innan jag hunnit träna upp alla helt men innan jag riskerar att missa det för att jag somnar. :p
Fördelen med att sitta och anmäla till typ alla tävlingar man får tag på, är att det rätt som det är dyker upp en falabellabonus. :angel:
Bra att man har nytta av den där usla falabellan ibland. Annars är den mest ivägen. ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

KL

Fick precis ett leverfuxfärgat connemaraföl, det andra i samlingen samt leverfux-pegasen .. Nästa föl får gärna bli .. blått. :D

Och jag funderar på att betäcka min ena hannoveranare trots att jag hade tänkt sälja båda stona! Men den ena är ju så fin . .
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Hahaha! Nej, inte så länge den skänker en bonus till mig lite då och då. :D
Men håll med om att den inte är mycket att ha i övrigt! Utan bonusen, alltså. ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Mäh! Dumma ungar som försöker sno åt sig min Balios genom att erbjuda ett byte mellan honom och en av deras skithästar. :mad:
Han är miiiiin! :devil:

(Och nej, jag är inte otrevlig mot ungarna i mina svar, men jag var tvungen att gnälla någonstans :angel:)
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Nu måste jag ju logga in bara för att kolla på din Balios, dumma dej, jag skulle ju inte spela mer idag. :angel: :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Om jag minns rätt så tittade jag in och gav honom ett äpple i förmiddags. :love: Kan förstå de som vill försöka sno åt sig honom genom ett för dig mindre affärsmässigt bra byte. ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Nja, jag hade nääästan tränat klart två av dem. *mutter*
Nu anmälde jag alla som jag kunde till gp idag, innan jag hunnit träna upp alla helt men innan jag riskerar att missa det för att jag somnar. :p
Fördelen med att sitta och anmäla till typ alla tävlingar man får tag på, är att det rätt som det är dyker upp en falabellabonus. :angel:
Bra att man har nytta av den där usla falabellan ibland. Annars är den mest ivägen. ;)

Haha ja det är lika bra det, jag var orolig att jag skulle glömma igår eftersom jag ville anmäla dem så sent som möjligt så de skulle få mera färdigheter, men jag kom ihåg.
Ja falabellabonusen är bra! Jag gillar falabellorna men det är lite värdelöst att de inte kan få knappt några färdigheter. Den ligger bara och skräpar, fast hemskt söt är den :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Haha :p Fast falabellan slår allt, den har 13.00 i genetisk potential :D Jämför med vanliga som har minst 351.20 ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Balios tackar och bockar. Äpplen är smaskens ju! :D
Haha, ja det är klart att de skulle göra världens kap ifall jag gick med på det. Men jag tycker om att få mina nyxpaket och han tjänar flera hundra equus om dagen på tävlingar, så han blir kvar. ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

... Om de inte är nedåtavlade. :p Finns väl vissa spelare som försöker nå 0 i genetisk potential?

Kan ni hålla mig vaken idag så jag inte somnar så tidigt? :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

13.00 :eek: Fölet som jag fick idag med 538,51 i genetisk potential är ju en stjärna redan nu i jämförelse. Varför har man falabellorna förutom deras bonusar? Enbart för att de är söta? :) Jag vet inte hur marknaden är för dem eller hur man kan "använda" dem då jag enbart sitter på connemaror och hannoveranare.

Therese1988: Honom förstår jag att du vill ha kvar! Det är skönt med sådana stabila pengamaskiner i stallet. :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

De som lyckats sno åt sig flera falabellor får större chans att få bonusar och då får man ju ännu större fördel i t ex grand prix. Så det är väl därför man har dem, antar jag. :p Min lilla plutt ger mig inte bonusar så ofta, men den får bo kvar ändå. Den är ganska billig i drift eftersom den är så liten och därför inte äter så mycket. ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Vet inte hur det är med nedåtaveln nu för tiden, sedan husdjuren togs bort så får ju alla hästar 1,2 i GP-ökning när de föds, det borde väl göra att det åtminstone blir väldigt mycket svårare?

Hahaha ja idag får du banne mig hålla dig vaken :D

Monimaker: Jag har min bara för att den är söt :rofl::love: Använder den inte till någonting. Fast bonusen är som sagt väldigt trevlig!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl*

Fy va surt, är på ett mål att ha 11 hästar och ett att köpa en dräktig häst. Hittar en PRE, dräktig, med 498 i gp (bättre än de jag har) och behöver bara en häst till för 11 hästars målet.
Tror ni inte mitt internet dör helt och vägar fungera 3min innan auktionens går ut... Nu en timme senare så funkar det:devil:

Någon som satsar på vildhästen i nya eventet? :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag tänkte få mig vildhästen :)
Om allt går som det ska så har jag den i övermorgon!

*3 resväskor imorgon, 3 i övermorgon + vildhästväskan på fredag...
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Sant. Tänkte inte så långt. :o
Skyller på min trötta hjärna. Jag... Ska... Inte... Somna... Ännu... Snark! :p

Flavor: Jag satsar på att få den. Jag har, precis som Crossline, 6 väskor kvar att packa innan jag kan skicka efter vildhästen. :)
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 724
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 299

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp