Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag ställer i stort sett aldrig mina i hagen, det är bara jobbigt :p Dessutom förlorar man oceaner av tid om man ska träna dem.

Det finns scheman att följa för att träna upp grand prix-hästar, men folk gör nog lite olika kan jag tänka mig. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

*kl*
Tycker det är himla svårt att hitta hingstar som är tillräckligt bra för att betäcka med :( Det går ju inte fort med aveln då...
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

haha, jag har inte hjärta att inte låta dem stå i hagen någon/några timmar om dagen iaf :o
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Hehe du vet att det inte är riktiga hästar va? ;) I så fall hade jag inte tränat dressyr 10 timmar om dagen heller :rofl: Stackars hästar :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Om man skapar ett konti i UK eller USA också, så gills inte det som dubbla konton med? Vilket skall man välja om man vill spela ett spel till? :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Hihi :D

Det gills inte som dubbla konton eftersom man inte kan spela med/mot samma spelare på de olika servrarna. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Gissade det :)

Är Svenska servern ett eget spel, eller spelar man mot alla europeer? *förlåt alla dumma frågor*

---

Någon som spelar på internationella med? :bump:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Alla språk är ju sin egen server, spelar bara mot dem som är just på den servern. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

KL

Fasen också, jag måste ta bort den ena användaren för att inte åka dit för dubbla konton och det som är mest i riskzonen är Monimaker så .. Ni hittar mig enbart på O'Hara hädanefter. Drygt beslut! :eek:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

KL

Snacka om att jag är dålig på detta med diamanter! Jag tycker bara att de är så svåra att köpa saker för. I och för sig kan jag köpa en sjöhäst till min hingst som verkligen behöver hjälp på traven i dressyren .. :D

Och jag fick en pegas-connemara. Precis den rasen jag ville ha! :love:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Inte så svårt, bara man vet hur man gör ;)

Såhär: Börja med att rykta och ge vatten, träna sedan 1 h 30 min dressyr (övriga 1 h, annars går för mkt energi). Därefter ge morot och mat, så mycket hö som den ska ha samt tillräckligt med kraft för hela dagen (stora hästar ca 2,5 kg). Sedan träna med resten av energin hästen har kvar (dressyr 9 h 30 min, övriga 6 eller 7 h). Sen klapp och rova och bädda ner! :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Buääää! :cry: Jag missade att anmäla till grand prix igår! Jag var så trött, så jag somnade på soffan runt 18.30 och vaknade nyss. :o
Ingen fontän nästa vecka alltså... Attans!
Men jag fick iaf bra stall till de hästarna som behövde inackorderas, eftersom jag vaknade strax efter uppdateringen.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Åh nej vad surt! Hade du hunnit träna klart hästarna också? Mina fick vara med ändå trots att de har en bit kvar, har ju ändå inga bättre :p

Märks för övrigt att jag tränade gp-hästar igår, måste ha tävlat som en tok för idag ligger jag på plats 12 i rankingen för vunna tävlingar igår, 81 stycken :eek::rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 724
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 299

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp