Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Jag har börjat smygspela lite efter en tids uppehåll (Jag kommer inte ihåg mitt gamla konto :o ) Heter *Rapidash*, har addat några av er, iallafall de användarnamnen jag kunde hitta :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Ja, jag tänkte det var bäst att säga till, annars undrar ni väl vem det är för skummis som addar folk hejvilt :rofl:


kl

Tack för alla addar :D <3
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

*KL*

Oj, är jag den enda som ska försöka få tag på alla kringflackande hästar?
Jag har redan alla förutom Afrodite, Dionysos, Zeus och självklart den hemliga hästen.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Tråkigt att du har slutat, får man fråga varför? :(

Du var ju lite expert på howrse, och har svar på alla dumma frågor som dyker upp :angel:

Jag blev expert, men det tog mycket blod, svett och tårar ;)

Jag tröttnade rejält. Dels pga Howrses översittarattityd och deras sätt att pressa folk på varenda liten krona de kunde komma över. Sen var jag trött på alla sabotörer i spelet, och allt skitsnack.

Måste säga att sen jag slutade spela så mår jag mycket bättre både fysiskt och psykiskt, för att inte tala om hur många fler timmar dygnet har fått :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Första gången jag har gått ifrån ett ufo, och när jag kom tillbaka och klickade på det stod det:

"Du kanske såg någonting passera förbi, men det måste ha kommit undan..."

Aldrig hänt förut, trots att jag har "missat" ufon när jag har lämnat datorn.

Ps. är en gratulering ifrån hästen :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

KL

Är ju jättesvårt att få med de gudomliga i tävlingar, får ju bara vara en i varje...
Har lyckats få två gudomliga utan ansträning (morötter och tävlingar) så det är ju lite skoj - säger en som aldrig brukar lyckas bra i evenemangen.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Grattade dig! Själv saknar jag 12 gratulationer till hästen, men lyckades få Hades nu iaf!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

läste din mening som "gratta dig själv!" satt och tänkte hur 17 kan man gratta sig själv? /facepalm

grattade dig iaf ^^
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

sitter och undrar hur bra howrse "multikonto-koll" egentligen är? Tror jag springer på dagligen folk som har flera konton, och inget händer.

Visst förstår jag att det är svårt att "bevisa", då det kan vara en familjemedlem och etc - men om man heter mer eller mindre samma namn, med bara någon bokstav utbytt, presentationen är mer eller mindre identiskt, (och med samma ip-adress, om de kollar det), så sitter man ju och undrar?

Om man skulle haft multikonto så tar man ju ett namn som är så olik sin egen som möjligt, för att inte bli associerad med det första iaf? :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

KL

Hur i hela friden ska man klara av mål 67: Öka den genetiska potentialen med 1,20 genom att leka med ett föl

Har haft föl, har haft bra husdjur, har lekt och lekt men nä. Vad gör jag för fel. Hur ska man lägga upp det hela?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 724
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 299

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Norrsken
  • Kirk

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp