Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Äh, då gör jag hellre någon glad här, och kanske blir ihågkommen själv när någon har nåt roligt att byta bort :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

*kl*

Någon som kan tänka sig att gratulera mig? (heter mirtai) Saknar 3 gratulationer för att få den där hästen :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag har grattat dig. :)

Mirtai - jag hade grattat dig tidigare idag så det gick ju inte nu också. ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Äsch, tänkte slänga iväg ett grattis men jag hade tydligen redan grattat dig idag. :(
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Nu är hästskrället där iaf! :bow:

Försöker gratulera er alla, hojta om jag missat någon? Crossline hade jag redan grattat såg jag nu när jag skulle göra det igen :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Visst heter du samma som här?

Var iaf tvungen och kolla, jag kan inte gratulera dig för jag har redan gjort det idag :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Haha japp :) men vilken tur att du fick en gratulation tillbaka då, då är vi kvitt :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

*kl*
Har grattat alla igen, orkade inte kolla om någon fått Athena redan, så några har sägert fått ett i onödan ;)

Upptäckte just att jag inte får någon poäng till Hades genom att anmäla till GP? Det är väl lika mycket tävling som ngt annat?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Dream0n87 heter jag på Howrse. Lägg gärna till mig som vän :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Kan ni inte gratta mig massor också, jag vill nog ha den där dumma hästen trots allt....
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Crossline - vill du ha ett ägg med 6 ÅP som tack för y-hornet? :)

Annars finns det tillgängligt för någon annan som hojtar först! :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 724
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 299

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp