Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

KL*

Säljer föremål för pass (alt byter mot GÄ eller Harmoni!) :D

Hestias 3-4 pass
Femte Elementet 2 pass
Kronos 2 st/3 pass
Hera 2 pass
Krösus 1 pass
Filosofens sten 2 pass
Kentaurpaketet 2 pass
Akilles 2 pass
Hermes stav 4 pass
Poseidonpaket 2 pass

Någon som är intresserad? :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

KL

Om ni funderar på att satsa på vandrande hästarna se då till att ligga lågt med tävlingarna några dagar framöver. Jag måste ha skillat en häst dagen innan och därmed tävlat massor för jag får 0,11p/tävling. Man ska få 100p. :crazy:

Har förstått att en del andra får betydligt mer p/tävling så det måste ju baseras på hur aktiv man är på tävlande...
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Brukar baseras på hur många hästar man har, så var det förr :) På internationella har jag typ 4 hästar så jag skulle få 4,55 per deltagande :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Här är en "gammal" howrse spelare,har vart inaktiv i kanske 1½ år,har bara loggat in då och då för att hålla mitt konto aktivt,jag har spelat på den internationella.
Funderar på att börja spela igen,men så himla mycket har ju ändrat sig!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

*knapplån*

jag har tröttnat på det igen.. :P så har inte vcarit inne på flera dar.. borde ta tag i det igen men blir så trött på alla dessa bingo och blommor och sånt man ska samla
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Menar du förr med de vandrande hästarna eller andra liknande event? För såhär tufft har jag aldrig haft det och antalet hästar har bara stigit med någon procent under senare tid.

Å andra sidan satsar jag inte på att få alla vandrande hästar. Har ingen lust att skaffa fram 25 y-horn, lägga X00 000:- och tillslut bara stå där med en tråkig vildhäst. :p Men just harmonipaketet som man får för tävlingarna vill jag gärna ha... :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Menar du förr med de vandrande hästarna eller andra liknande event? För såhär tufft har jag aldrig haft det och antalet hästar har bara stigit med någon procent under senare tid.

Å andra sidan satsar jag inte på att få alla vandrande hästar. Har ingen lust att skaffa fram 25 y-horn, lägga X00 000:- och tillslut bara stå där med en tråkig vildhäst. :p Men just harmonipaketet som man får för tävlingarna vill jag gärna ha... :angel:

Hur många tävlingar man ska göra baseras på hur många hästar man har.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Ok. Som sagt har jag aldrig upplevt att det gått så segt tidigare. De senaste gångerna med liknande upplägg har jag nog i och för sig avlat på enhörningarna och då sätter jag ju dem i tävlingar mellan fölningar... Försöker hålla Hades i jämna steg med Aphrodite i alla fall så eventet inte hinner ta slut innan jag har fått ihop tillräckligt med poäng. :p

Jag gissar f.ö. att Poseidon är den hemliga hästen.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Ok. Som sagt har jag aldrig upplevt att det gått så segt tidigare. De senaste gångerna med liknande upplägg har jag nog i och för sig avlat på enhörningarna och då sätter jag ju dem i tävlingar mellan fölningar... Försöker hålla Hades i jämna steg med Aphrodite i alla fall så eventet inte hinner ta slut innan jag har fått ihop tillräckligt med poäng. :p

Jag gissar f.ö. att Poseidon är den hemliga hästen.

Nej jösses, jag fick 0,17 och tyckte det tog en evighet och då hade jag ändå en hel del hästar jag kunde skilla med MA... :crazy:

Men vad menar du med att du håller Hades och Aphrodite jämna steg?
Behöver du hästar med MA att tävla så kan du få låna några av mig, jag har för många och får ju aldrig upp dem till 25år o kan lägga hera på dem och avla, som är tanken med dem lixom :o
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Ja mitt problem är att mina MA-hästar är mellan 20-23 och behöver cloudas allihop så jag kan inte gå för hårt fram på dem...

Skulle absolut kunna hjälpa till att åldra några MA:s. :D Skicka över ett par du!

Aphrodite är ju inloggninghästen som man inte kan skynda på förrutom några futtiga ufo-poäng, om jag tävlar så Hades håller jämna steg med henne så vet jag att eventet inte kommer ta slut innan jag tävlat alla 910 gånger.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Ja mitt problem är att mina MA-hästar är mellan 20-23 och behöver cloudas allihop så jag kan inte gå för hårt fram på dem...

Skulle absolut kunna hjälpa till att åldra några MA:s. :D Skicka över ett par du!

Aphrodite är ju inloggninghästen som man inte kan skynda på förrutom några futtiga ufo-poäng, om jag tävlar så Hades håller jämna steg med henne så vet jag att eventet inte kommer ta slut innan jag tävlat alla 910 gånger.

Ska se vad jag kan hitta, har iallafall en du kan köra till 30 år (men lektioner tills han är 25) och sen har jag någon som skulle behövas tränas klart oxå, om du kan tänka dig göra det så får du gärna låna den oxå. :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag har inte lyckats ännu, men har inte bytt GrPr hästar sedan Oktober, och kan fortfarande få fontänen. :D Sist gång kom jag 91, så nua hästar kommer väl till veckan eller så :rofl:

/ Godisgris
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

KL

Ni som finns på internationella kan lägga till Fishli där om ni vill :) börjar bli liiite mer aktiv.. Funderar just nu på vad jag vill föda upp där :) och där har jag även ett Guldäpple jag inte behöver.

På svenska försöker jag döda några MA hästar inför det kommande eventet.. Suck vad tråkigt det är, alla mina MA hästar är typ 10 år :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

KL

Ni som finns på internationella kan lägga till Fishli där om ni vill :) börjar bli liiite mer aktiv.. Funderar just nu på vad jag vill föda upp där :) och där har jag även ett Guldäpple jag inte behöver.

På svenska försöker jag döda några MA hästar inför det kommande eventet.. Suck vad tråkigt det är, alla mina MA hästar är typ 10 år :)

Nej nej, döda dem inte, du behöver dem till tävlingarna i eventet!!

EnHumla heter jag på howrse internationella och behöver ditt äpple, vill du byta mot något?:)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Ja men tävlingshästar har jag ändå :) Jag behöver passen till Y-Horn ju.. Jag lägger till dig, har några chokladägg att kasta också :) så ska jag fundera över äpplet, jag vet inte vad det kan vara värt i equus?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Ja men tävlingshästar har jag ändå :) Jag behöver passen till Y-Horn ju.. Jag lägger till dig, har några chokladägg att kasta också :) så ska jag fundera över äpplet, jag vet inte vad det kan vara värt i equus?

I byteshandeln ligger de runt 110 000e och upp.... just nu:)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

men boo, trodde bingot skulle åtminstonde vara till 4 inatt, så man kunde få de sista grejerna - skulle isåfall inte lagt ner y-horn och pass på att försöka få de sista nummrerna :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 724
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 299

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp