Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

ingen ifylld bricka än - igår hade jag bara 3 nummer ifrån, idag är det runt 6 st. På helgerna kommer det nog bli lite svårt eftersom man inte kan anmäla till grand prix, vilket betyder 8 mindre nummer :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag har inte heller fått fulla brickor någon dag. Men tänkte att exmooren kan man säkert få i y-horn sen :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

*kl*

Hur många pass har de tänkt att man ska slösa på helgen egentligen? Det är supersvårt att vara nära en full bricka utan de nummer man får från Grand Prix-anmälan. Köpte några extra brickor i hopp om att komma lite närmare men inte, det är 8 nummer i från och så många pass tänker jag inte slösa för en minimal chans att vinna exmooren. Dessutom krävs det säkert fler pass om inte alla är rätt nummer. :crazy:

Evig Apollos lyra är liksom inte värt så många pass, inte för någon gissar jag. Själv har jag redan evig Apollos sedan julkorten och den är inte använd många gånger. :o
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Nej, det känns inte som jag kommer lägga några pass på bingonummer förren det finns något som är värt det. Exmoore ponnyn kommer ändå finnas i yhorn i slutet av tävlingen verkar det som, så förmodligen väntar jag tills dess.

Gratis Apollos Lyra fick jag med bland julkorten, så det är inget som jag behöver sträva efter.

/inte en full bricka än alls :P
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

För full bricka var det bara exmoor, men för 5 rader så fick man ett poseidon paket :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl


Noooooooooooooooooooooooooooooooooo, världens tabbe.. skulle lägga till en sista dressyrrörelse till min dressyrtävling för att nå 75% (var på 73%) - och så deletade jag hela min j-a tävling :eek:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

just att själva tävlingsmomenten försvann retar mig inte, mer att hela dressyrtävlingens prestige gick ner till 30%, så måste börja jobba upp den igen :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jaha, men sparade du banan tom då? För ibland raderar jag alla momenten på banan och gör ny, men prestigen brukar inte sjunka för det:confused:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

nej, jag tog fel knapp och raderade hela tävlingen, tryckte på "Sluta organisera dressyrevenemang" :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

KL

Nu är bingon slut på internationella! Vissa dagar har jag inte varit intresserad av att jaga alla priser, idag fick jag dock lägga lite energi på att få ihop till ett nyx-pack och tillslut så... :p Blev rätt många vinster, speciellt med tanke på att man bara behövt spela vanligt. Anmäla till GP gör man ju ändå, har man föl så ska det ju lekas och tio rovor om dagen är ju ingenting! :p

Aging point x 15
Black Orchid
Equus x 82000
Croesus' Fortune
Philosopher's Stone
Energy Mash x 5
Phoenix
Hermes' Winged Staff
High-end saddle
Poseidon's Pack
Owl
Eolus' Wind
Poseidon's Horseshoes
Zeus' Lightning Bolt
Caloric Mash x 5
Pandora's Box
Themis' Scale
Morale for your horses (10 %)
Poseidon's Bridle
Apple x 60
Harmony Pack
High-end bridle
Medusa's Blood
Turnip x 10
Diamond x 5
Ploutos' Parchment
Poseidon's Saddle
Daphne's Laurels
Achilles' Heel
Nyx Pack
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Åh, inga Morfeus i detta event heller. Då kommer det vara fortsatt svårt att byta till sig dem med andra ord.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

aww, var tråkigt att logga in idag och se att Kalaspinglan inte längre är medlem :(
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Men hjälp av ett köp i blixtförsäljningarna och ett pass lyckades jag få min första helt färdiga bricka idag!!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Grattis. Tänkte precis höra hur folk bär sig åt. Mina hästar sköts som vanligt, dvs får rovor, deltar i gp och nu leker de extra också.
Har lyckats pricka i ett par saker på blixtförsäljningarna men nä....är det extra bricka som gäller?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 724
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 299

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp