Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag som tyckte att jag hade snudd på lite för många redan, det tar lite för lång tid att gå igenom dem redan nu. :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Vi får "lagra" dem så länge. Så kan vi bara fylla på med åp-hästar efterhand som de försvinner då?:idea:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Det får bli något sådant. Fast jag tror de hamnar i samma stuteri hos mig ändå. Varannan dag får jag börja från början och varannan från slutet, då borde alla få sig en omgång emellanåt. *håller tummarna att fölen får rätt färger*
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Finns det möjligtvis någon som kan tänkas sälja ett GÄ till mig?? Jag kan tyvärr bara erbjuda Equus. För hur lite kan du tänkas släppa ett?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

KL

Vad gör ni med era Granar?
Jag fick aldrig ihop till alla 12(?) stycken, men jag har 6 stycken.
Ska jag låta dom dö, göra dom odödliga eller kommer man kunna få tag på resten längre fram, tror ni?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

KL

Vad gör ni med era Granar?
Jag fick aldrig ihop till alla 12(?) stycken, men jag har 6 stycken.
Ska jag låta dom dö, göra dom odödliga eller kommer man kunna få tag på resten längre fram, tror ni?

Igår kunde man få en Grane på bingon....

Måste man döda granen och skicka den till himlen för att få diamanter?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Låter dem dö, så man får diamanter och equus av dem :) Kände det var lite på tok för många Grane att gå genom varje dag mot sluttampen :o

@humelibumlan: Dem självdör vare sig du vill eller inte (om man inte har filosofens sten på förstås), men du får diamanterna och equus när du skickar dem till himmelen. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Låter dem dö, så man får diamanter och equus av dem :) Kände det var lite på tok för många Grane att gå genom varje dag mot sluttampen :o

@humelibumlan: Dem självdör vare sig du vill eller inte (om man inte har filosofens sten på förstås), men du får diamanterna och equus när du skickar dem till himmelen. :)

Tack, den måste till himlen för att jag ska få diamanter alltså. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag har gjort en del odödliga för att kunna ha dem i mitt center, fler kommer att få f-stenen när mina pandoras börjar ta slut. Det är liksom inte värt att återuppliva dem om man måste köpa pandoras, då gör de mer nytta i mitt center även om det blir dyrt. De är inget besvär att ha undertiden, de sköter sig själva rätt bra. Är bara in emellanåt och kolla om de ska dö snart och eventuellt skynda på det när det gått drygt 30 dagar.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Mina är döda men inte ivägskickade utom 1 som jag satt sten på då jag samlar på gudomliga. Men sparar mina ifall man skulle få tag på alla.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Knapp

Angående det här med Grane, vad är det för nytta med att göra om dem till Palomino Sleipner? Vad har man för nytta av en Sleipner?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Någon nytta kan man väl inte säga, men Sleipner går att sälja om man vill det. Annars gör han inget speciellt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 724
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 298

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp