Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Knapp


Fick plötsligt för mig att jag skulle samla på alla hästfärger det finns på howrse. Så nu har jag köpt en massa hästar och bränt över 200.000 equus.:o:angel: Men fattas fortfarande några färger.

Som det kan gå när man har tråkigt:p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Haha, samlande är farligt. För börjar man samla på en sak vill man gärna samla på fler. ;)

Jag har också funderat på att börja samla på de olika färgerna, men samtidigt funderar jag på att sälja bort mina guldäpplen och börja samla equus istället. Äh, det lutar nog mest åt alla färger tror jag. Eller? Kanske? :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Hur samlar du, en av varje färg oavsett ras eller ska det vara en var varje färg i varje ras? Gav jag dig någon dum idé nu? :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Haha, just nu har jag bara köpt en av varje färg (nåja, fattas 6) men tänkte faktiskt köpa en av varje färg till varje ras sen också:angel:

Men man kommer blir fattig:p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Knapp


Fick plötsligt för mig att jag skulle samla på alla hästfärger det finns på howrse. Så nu har jag köpt en massa hästar och bränt över 200.000 equus.:o:angel: Men fattas fortfarande några färger.

Som det kan gå när man har tråkigt:p

Åh, det har jag oxå gjort, fick ihop de flesta och sen tröttna jag.... och sålde alla.... Affixlösa föl skulle det vara dessutom, de är sötast...

Sen har jag samlat Foundis, men vissa raser var helt omöjliga att få tag på, så det tröttnade jag oxå på, sen var det en av varje ras, det var jag snabbt klar med och sålde allihop...

Nu är det Retiered Apples, finns ju hur mycket som helst tyvärr, så min tanke är väl att hålla mig till de nya som kommer ut...
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Har alla utom dessa:

Few spot
Leverfärgad fuxfläckig blanket
Leverfärgad fux blanket
Körsbärsbrun blanket
Körsbärsfärgad fläckig blanket
Svart fläckig blanket

Sen åsnorna då (men har inte bestämt mig om jag ska samla på dem eller inte):

Vit
Ljusbrun
Skimmel

Vissa av dem tyckte jag var för dyra att köpa innan och en hittade jag inte alls tror jag. Men ska nog ta en titt nu igen:angel::p:D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Snabbt hade jag köpt ett arabföl i varje färg. :o
Egentligen ville jag ha utan affix men det får jag fixa efter detta event om jag vill det då. Det är svårt att hitta affixlösa hästar tycker jag. En av varje färg och av alla raser vore drömmen men jag är nog för snål om equusen för det. :p

Äpplen är roliga att samla på men attans vad dyra de kan vara för en snålis som jag. :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Haha, bara några raser kvar då;)
Behöver ju inte bli så dyrt, plötsligt dyker det kanske upp billiga av de färger du vill ha, ja förutsatt att man orkar vänta lite då;)


Hittade två färger till nu:D Resten kostar pass, och det ger jag inte för lite färger:)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Precis som jag tänkte! :eek:
Om jag har tålamod och håller mig till araberna kan jag avla fram rätt färger med mina åp-hästar, men jag har nog inte nog med tålamod för det. Affixlöst får jag också om jag vill då. :idea:

Men det ska jag nog ha som mål. Affixlösa araber, vuxna och föl av alla färger. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

En liten fråga om eventet. Man kunde visst få nummer av att anmäla hästar till Grand Prix, får man ett nummer per dag eller ett nummer per anmäld häst och dag? :confused:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

En liten fråga om eventet. Man kunde visst få nummer av att anmäla hästar till Grand Prix, får man ett nummer per dag eller ett nummer per anmäld häst och dag? :confused:

Du får 2 nummer per anmäldhäst varje dag, så den som kan anmäla 4 till både ridning och westerna har en klar fördel.

Sen kan jag varna för när man köper nummer i flashen, man ser inte vilket nummer man budar på man ser bara färgen, jag trodde man fick välja nummer själv, det får man icke....
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Åh, det var bra. Jag har nyligen fått just den GrPr-bonusen som låter mig anmäla 4 hästar! :bump:

Och tack för varningen! Definitivt bra att veta!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Haha! Du tror inte det blir svårt att komma med förslag då? :D

Då är en ordlista nästa förslag. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Håller på med en ordlista, där av heter hästarna Improvisera, I liten grad och Inbilla osv. :D
Tänkte på om någon satt på något udda namn från senaste norge-semestern typ :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 724
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 298

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp