Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Det går inte heller att ta bort fågelskrämman när man väl satt den på en äng. Så välj äng noga. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl. Börjar bli lite kul med aveln nu när man ser att det rör på sig även om jag har sett hotet som lurar nere i vassen... Satt 6timmar i sträck igår och strax över 6timmar idag, borde nog göra nåt annat en stund :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Har lite SM-föremål jag inte har någon användning för, någon som är intresserad?

Ungdomens vatten (13 st)
Nyx-paket (4 st)
Filosofens sten (2 st)

Säljes för pass men till lägre pris än på svarta marknaden, undantag för ungdomens vatten som bara kostar 1 pass på SM, där kan priset i equus diskuteras :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

*kl*

Nu är det bingo på internationella, har det kommit till Svenska??

Om inte, avla fram föl och mata dem inte tills det kommer, små föl är just nu hårdvaluta ;)

How do you get numbers?
when you log in for the first time each day
when your horses play (maximum 10 per day)
when you nurse your foals (maximum 10 per day)
when you give horses a turnip (maximum 10 per day)
when you register your horses in a Grand Prix competition
in the flash sales
with UFOs
when you use your passes (excluding horse purchases) (1 pass used = 1 number or a bonus)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Tack för tipset! Det har inte kommit ännu, vi håller på med slutet av brygderna nu. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

åh, vad kul med ett nytt event! :)
(fast det känns att det nästan är liiiite för mycket, när det är efter varandra hela tiden, hinner ju inte uppskatta det lika mycket :crazy: )


Men, dem måste ändå ha någon plan för vildhästarna? Eftersom man kan få den 3:e nu på bingo, på så kort tid...
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Håller på att betäcka åp-stona. Det lär bli några stycken det. :p

Om jag räknat rätt kommer du behöva en hel del föl.
Varje föl räcker 3 dagar och det behövs 10 stycken varje dag... Hur länge brukar eventen hålla på? 10-14 dagar?
så 30-40 föl går åt?
Eller räknar jag helt galet nu? Jag är sjuk, så ja skyller på det.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Tror jag får betäckt 40 åp-ston idag. Några hade någon månad kvar innan nästa betäckning, så de får jag ta senare. Ett par 2 månadersföl hade jag också, de lade jag undan. Så enligt din beräkning borde jag klara mig då. Hoppas det. :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Oj, det har verkligen gått framåt för er! Det är ett farligt gäng som jagar er nu, de jobbar snabbt när de sätter igång.

Skickade en vänförfrågan till dig. Sleipner heter jag där. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 724
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 049
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 298

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp