Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

På min spanska mustang såg jag tydligt att färdigheterna hamnade olika från gång till gång när när han ännu var vild och jag hjälpte någon att tämja sin häst. När han blivit tam hamnar alla färdigheter på de två bästa som är uthållighet och dressyr. Antar att det är lika för misakin. Det går nog inte att påverka gissar jag. Har inte upptäckt något som kan styra det i alla fall.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

På min spanska mustang såg jag tydligt att färdigheterna hamnade olika från gång till gång när när han ännu var vild och jag hjälpte någon att tämja sin häst. När han blivit tam hamnar alla färdigheter på de två bästa som är uthållighet och dressyr. Antar att det är lika för misakin. Det går nog inte att påverka gissar jag. Har inte upptäckt något som kan styra det i alla fall.

Tack för svar, mina hamnar enbart på hoppning, som är näst bäst.
Precis som du skriver var det spritt medans den var vild.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag är så säker jag kan vara utan att ha provat det själv. Färdigheterna har jag hört från flera 'säkra' källor att de inte spelar någon roll, falabellorna är ju populära i de prestigefyllda centren och falabellor har ju typ inga färdigheter. Hälsan var jag mer osäker på men fick svar av Alwarion att det bara är dödliga Grane som kan påverka, hon borde ha koll då hon själv försöker ha ett bra center.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Hur mycket får du på hoppningen varje gång? Mustangen min får 0,2 i både uthållighet och dressyr. Misakin är inte tam ännu så där sprids färdigheterna också 0,2 i två åt gången.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Det tror jag absolut! Om du har liten annan förändring de kommande dagarna så ser du ju om det händer något med prestige, stallbyggnader eller lektionspris.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Men äsch vad nyfiken jag blev nu då. :D

Naaaanaaaananaanaaanaaaa ;)

Jag skrev helt galet, men efter en närmare koll när jag fick möjligheten att hjälpa till att tämja, får hon 0,2 i de två högsta genetiskt, så jag ska innan jag frågar nästa gång lära mig kolla upp vad det är jag undrar innan jag undrar :o;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

:rofl: Där fick jag för att vara nyfiken va?! :D

Det är ingen fara. Tror du inte jag har ställt en hel del konstiga frågor och sen nästan kommit på svaret själv när jag bara tittat lite till. :o
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

*snor din senaste knapp*

Hon ville köpa en häst för föremål, och jag ressade hästen och hon köpte den och blockade mig sen... men det var värt en chansning.
Det roligaste var sen att jag bad en kompis skicka ett klagomail till henne och sen fick jag tillbaka hästen (står hos min kompis till jag kan köpa den igen)
Så egentligen gick ju allt bra tillslut!

Idag fick jag ett mail från en annan, dagens skratt:

"hej jag har alltid drömt om en mustang men jag har inte råd
kan jag få han för allt jag ha jag har 1 430 PLIZZZ
om jag inte får hon slutar jag på det här spelet! PS. bäst för dig att jag får hon DS."

:rofl:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Dålig stil! :mad: Men bra att det löste sig till slut iaf.

Det andra: Haha alltså folk är ju lustiga ibland :rofl: Lär ju vara någon som inte är så gammal :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

KL
Jag lägger ner mitt konto inom kort. Återkommer med lista på SM-föremål. Är det nån som vill köpa hästar så säg till, har både "fjärilshästar", pensionärer och hyfsade lussar.

(kalaspinglan)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

GÖR DE?! :o:o Hade jag ingen aning om, då har jag säkert fått några ÅP från mina som jag inte har märkt... :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag köper gärna gamlingar, enhörningar och pegaser och silver/guldäppelhästar! :) Bara att reservera dom du vill bli av med till mig så köper jag dem! :)

Även föremål som MA, Hera, Kronos och y-horn gör mig lycklig. :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 724
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 049
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 298

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp