Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Tar gärna Bellan om den inte är ressad. MA är alltid intressant o kanske nån fjärils häst.
Ska du sluta helt eller bara ta en paus?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Aw, vad tråkigt att du ska sluta :(

Jag tar gärna guldäpple och medusas blod om du har :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

*kl*
Trött på oseriösa arbetsgivare! Om man nu inte har pengar till att betala, varför anställa?

Någon här som kan anställa mig? Sadelmakare, inne varje dag.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag skulle kunna anställa dig, är visserligen sadelmakare själv på mitt ridcenter men skulle kunna ha en till. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

KL

Ni som vill handla, skriv på Howrse istället. Går efter devisen "först till kvarn" och mycket är redan borta :)

Lista på SM-föremål:
Filotes klapp x 19
Svart orkidé x 16
Helios stråle x 9
Plutos pergament x 8
Diamant x 8
Molntapp x 7
Pandoras ask x 5
Akilles häl x 5
Krösus gåva x 4
Medusas blod x 4
Poseidons träns
Tillgänglig utrustning: x 4
Det 5:e Elementet x 2 (ett reserverat för dramatik)
Hera-paket x 2
Poseidons hästskor x 2
Afrodites tårar x 2
Kronostimer x 2
Apollos lyra x 1
Guldäpple x 1
Ungdomens vatten x 1
Poseidons sadel
Tillgänglig utrustning: x 1
Filosofens sten x 1
Dafnes lagerkransar x 16
Eolus vind x 12
Guldsporrar x 7
Boreas utfall x 3
Sjöhäst x 1

Husdjur:
Hund x 20
Grip x 16
Fenix x 11
Ekorre x 8
Zebra x 8
Får x 7
Drake x 5
Spöke x 4
Fjäril x 2
Sköldpadda x 2
Katt x 1
Svala x 1
Pingvin x 1
Groda x 1
Björn x 1
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Man kan ha två sadelmakare (och hovslagare) men man behöver bara ha en oavsett antal boxar. :)

Dock kan det vara bra att ha två sadelmakare om man själv inte kan ta den tjänsten eftersom den inte går att ha tillfällig arbetskraft på. Synd att stå utan en tid bara för att någon slutat eller startat om spelet.

Tråkigt att du ska sluta förresten. Men du kanske har hittat en väg ut ut howrseträsket som vi andra inte har sett ännu. ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Gå till ridcentrets ängar, tryck på plustecknet vid den äng där du vill ha fågelskrämman, välj "sätt upp en fågelskrämma". Klart! :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Det är det som är så konstigt. Det kommer inte upp någon sån valmöjlighet. Trots att jag har två st....
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Använder du plus-tecknet vid ängen eller bockar du i rutan och använder plus-tecknet lägst ner? Det går bara att sätta upp en fågelskrämma med plus-tecknet som är vid ängen, inte med tecknet längst ner.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Precis som Nizhoni säger, använder du plustecknet vid just den specifika ängen? Då borde det funka. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Får bara upp valen "sluta odla grödor" alt "lägg i träda". Ingenting om fågelskrämma :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 724
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 049
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 298

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp