Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

KL

Hur kan folk fått ihop så många brygder redan? Hur har ni fått så mycket blommor? Kommer inte hinna få ihop till någon Misaki tror jag :(.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Får skylla mig själv, men har just blivit blåst av empan-99, så kan ju varna er andra iallafall... kände det på mig! Men, men, är man godtrogen så :grin:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Det kallas slösa pass på y-horn... :angel: Har öppnat alldeles för många. Men imorgon kan jag göra brygden för Misaki. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Då har jag fått min Misaki. Men jag hänger inte med riktigt, jag har tagit hand om den och börjat tämja den men när man går tillbaka till "mina hästar" så är det en ryktsymbol vid hästen, ni vet som när man har tagit hand om en häst men inte bäddat ner den. Det går väl inte att bädda ner vildhästarna? De är ju vilda... :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Nej, det går inte vad jag vet heller. Jag brukar bara låta dem vara. Men tycker symbolen är jobbig:P
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

KL*

Ingen som vill köpa föremål för pass? Jag måste få fler blommor så jag kan bygga min Japs-häst! :angel:

Hestias 3-4 pass
Filosofens sten 2 pass
Kentaurpaketet ?
Herapaket 2pass
Harmoni 2pass
Kronostimer 1 pass
Morfeu armar 2pass
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Köper gärna Morfeus armar. Du kan ressa dem till mig (dramatik) så länge så kan jag köpa dem ikväll, ska nämligen iväg nu:)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Reserverar en häst till dig direkt då! :) Skicka ett pm när du köpt den så skickar jag över MA!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

*kl*

Men idag blir jag nog tokig tror jag, bara nu på morgonen har jag fått flera skambud på samma enhörning. De vill ge 10 000 till 20 000 equus för den bästa arabenhörningen som går att köpa idag. :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Åh, det är verkligen irriterande med den där symbolen! Och varför ska man inte kunna bädda ner en vildhäst som blivit tämjd egentligen? :confused:
Säger hon som desperat behöver fler gudomliga till sitt center. :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Ja det är väl därför. Lite synd bara att alla event som varit där man kunnat få gudomliga/vilda hästar har gett hästar som inte duger för inackordering. Grane sänker ju prestigen om han är dödlig och de vilda går inte att inackordera. Jade fick jag ju ingen i lotteriet.

Jag försöker få ett riktigt toppcenter så att vi (gruppen som avlar på araber) ska ha ett center som har ett bra lektionspris när vi tränar Grand Prix-hästar. Det är svårt att inackordera araben och dess dåliga dressyr på riktigt bra center.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

*kl*

Dessa Misakis, kommer de gå att avla på?
När ger de diamanter?
Kommer de gå att sälja?

Någon som vet?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag fick Jade men den är ju helt värdelös. Hade den inackorderad på mitt ridcenter först, men den har ju bara minus i färdigheterna så det blir ingen höjdare...
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

De gudomliga ska inte påverka prestige och lektionspris oavsett vilka färdigheter de har, inte heller deras hälsa påverkar. Ja utom om du har dödliga Grane med dålig hälsa, då försämras prestige och lektionspris.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Om de går att avla på är det ännu ingen som vet, inte heller om de går att sälja. Diamanter ger de väl som den spanska mustangen, ungefär en diamant om året efter att de blivit tama.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Är du säker? Det vore ju fiffigt, i så fall kan jag ju stalla in Jade igen. Ju fler gudomliga desto bättre :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

En fråga till om Misaki, om man hjälper någon annan med tämjandet får man ju bonus skills, vad avgör vart dessa skills hamnar?
Just nu får min bara inom hoppning? Kan jag påverka det?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 724
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 049
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 298

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp