Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Och för andra eventet i rad är det skittrista grejer att vinna. :cool: Priserna väger inte upp "the effort" känner jag.

Men vem är jag att vara grinig, det kanske är bättre priser imorgon... :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Och för andra eventet i rad är det skittrista grejer att vinna. :cool: Priserna väger inte upp "the effort" känner jag.

Men vem är jag att vara grinig, det kanske är bättre priser imorgon... :)

Det får vi hoppas det är, för som det är nu är det ju bara strunt saker :grin:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jo det går riktigt fort för dom. Jag började bara lite på skoj för jag ville ha en häst till grand prix o hannoaveln stod still, sen kom jag på att jag ville hamna i topp tio o tog hjälp av min kompis IRL Angiie. Gick bra o vi intog listan men såg dom stora gäddorna o insåg att vi måste få förstärkning för att ens ha en chans. Vet inte hur länge vi kan/orkar hålla undan har ju lite jobb o liv utanför spelet oxå:crazy: Fattar inte hur dom kan spela så mycket vissa av dom är ju inne nästan dygnet runt:confused:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag begriper det inte heller, iaf en av dem kan ju dessutom träna flertalet Grand Prix-hästar under en vecka, flera veckor i rad. Det krävs en del arbete för det, riktigt bra gjort måste jag säga! Och hur har de råd? :confused:

Hur går det för hannosarna i Grand Prix? Är det bara engelskt som gäller?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Har en elak bild i mitt huvud av en förtidspensionerad en med rik pojkvän som sitter vid datan konstant för att han är bortrest... Svårt att tänka mig att hon kan jobba heltid iaf. i så fall är det nog ett jobb där hon bara sitter o övervakar typ ungdomsbrottslingar på natten o alltså kan sitta vid datan i princip konstant.



Tror inte det finns nån bra gren i western för dom, har dom bara till hoppningen o pengar i fälttävlan.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Just det ja, de var duktiga på hoppning. Men då blir det nog ingen hanno då för mig, en welsh är nog bättre att satsa på så jag kan få upp prestigen på min reiningtävling för det behövs verkligen.

Jag håller tummarna för att ni lyckas hålla avståndet till utmanarna! :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

*kl*

Ajajaj (vad sjuk jag är) *host host*
Nu kan det vara så att jag lurat er... och mig själv.... för nu hittade jag en sida här där det står att villkoren för att få lottonummer, kommer ändras varje dag.... *host host snövel*


Bingo Time! - 20th March 2012
Until the 2nd of April a brand new contest is available on Howrse!

Until the 2nd of April at 12:00 Game time, take part in our brand new contest : The Bingo!
Collect the numbers to fill up your grids by doing specific actions on your account and earn the various gifts offered each day.
To earn the first gift you have to complete one line of 5 numbers on one of your grids. You can complete a line horizontally, vertically or diagonally.
To win the second gift, you have to complete two lines on the same grid.
To get the third gift, you have to follow the directions given on the contest page because they change each day.
Every night a lottery draw amongst the players who will have completed a full grid the previous day will reward a select few with an Exmoor wild horse!

Men eftersom jag är sååå sjuk, ter det sig fortsatt något oklart ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

fast gäller det inte bara 3:e presenten? Villkoren kanske ändras för presenten, men resten är det samma? /*host* *snörvel* *atjoo*

Om inte annat får vi se imorrn :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Hur går diskussionen i forumet? (för jag gissar att det var där du hittade infon?)

Jag måste plugga, orkar inte sätta mig in i bingojippot före helgen... :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

KL*

ÄNTLIGEN fick jag min Japsponny! -banan-
Nu är frågan vad tusan jag ska göra med alla mina - nästan 20 - ingredienser av massa sorter.. :rofl:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

*kl*

Ja inte blir det någon topp 10 placering för min misaki, det är redan 7 tama misakis och jag måste vänta tills i morgon. Får sikta på att få samma nummer som på den spanska mustangen, det vore lite häftigt ändå. :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kopierar från alwarion's sida:



Om modern/fadern tappar färdigheter, bör inte det påverka fölets färdigheter verkar det som :)

Vi kommer nog att få svar på detta denna helg, för jag ska nog ta fram ett föl med Afrodites tårar under helgen. Stoet kommer att vara 26 år och 6 månader vid betäckning.

Eller kanske inte, jag hade visst ett lite yngre sto som passar perfekt. Får se hur jag gör.

Hur mycket kan folk tänkas betala för ett så gammalt sto tror ni? Kan jag sälja henne enligt de priser vi har på araberna eller tror ni hon är värd mindre pga åldern?
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

*kl*

Då var det ny dag och jag kan berätta följande ang. lottot, fortsätt med fölen för de villkoren har inte ändrats, det som ändrats är gåvorna man får hur, hur man får gåvorna, annars är det fortsatt 10 föl, 10 rovor, lekar, Grand prix som ger nummer. :)

Det kommer gå åt 45 föl, om jag räknat rätt?
10 föl/Dag, varje föl räcker 3 dagar, eventet pågår 14 dagar och jag är fortfarande mycket sjuk ;)
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

*kl*

Nu är y-hornsrallyt igång igen. En misaki gömmer sig i hornen nu. Men det kan vara svårt att få två Morfeus för ett horn, det har varit omöjligt att byta till sig Morfeus sista tiden tycker jag. Men jag provar iaf. :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag har också märkt att det blivit svårare att byta till sig MA. Tycker det behövs ett event snart så att folk kan vinna MA, efter det brukar det vara plättlätt att byta till sig dem igen:D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

KL

Jag har, av någon dum jävla anledning, alltid döpt mina enhörningar till namn som börjar med I.
Det kändes fränt i början, men nu börjar I-namnet ta slut... Och jag vill inte plötsligt bryta min I-era.
Kan ni inte kika in på mina enhörningar när ni har tid och komma på lite namn som inte redan finns? :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 724
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 298

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp