Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

nytt event på internationella, som man även där kan vinna en vildhäst i slutändan ... :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Ytterligare en? Undra vad syftet med alla vildhästar är?

Vad är det för event de har där nu då?:)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kringflackande hästar, version 3:p

satt och funderade på det med ang. vildhästarna.. blir det som ett "collection kit" och man får en supervildhäst om man lyckats samla på sig alla eller nåt? :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Aha:)

Ja, jag tänkte på det också. Så är det ju med ädelstenshästarna, har man alla får man ju Diamant(?) också. Blir säker något liknande. Åh, nu blev jag plötsligt väldigt sugen på den där exmoorponnyn, hade tänkt strunta i den annars:p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Men åh vad jobbigt! Det är ju knappt att ett event slutar innan nästa börjar. :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Håller med, det är på tok för mycket event just nu... Saknar att bara spela kravlöst i min egen takt utan att måsta tänka på att samla bingonummer eller frukter eller vad det nu är den gången.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

jo, det känns att det är lite för mycket nu :crazy:

samt den där känslan att "åh, nytt event!" har helt ramlat bort ... :/
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Ja precis, det är inte roligt längre med nya event. Och jag vill också kunna 'bara' spela ett tag nu.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Grattis! :banana:

Jag är lite chockad just nu, jag lyckades också få en exmoor i ett y-horn! :banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 724
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 299

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp