Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Tråkigt att du har slutat, får man fråga varför? :(

Du var ju lite expert på howrse, och har svar på alla dumma frågor som dyker upp :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Men för i helskotta... Ett till event dagen efter det förra avslutats! :crazy: Känns lite småjobbigt.

Hur mycket ska ni satsa på de kringflackande hästarna?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag orkar nog inte bråka med dom kringflackande.
Känns som att det är inte värt besväret.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Men för i helskotta... Ett till event dagen efter det förra avslutats! :crazy: Känns lite småjobbigt.

Hur mycket ska ni satsa på de kringflackande hästarna?

2 eventet till och med.. Även jag som gillar att det kommer eventet ganska tätt tyckte detta var lite väl.. Kunde ha väntat en vecka åtminstonde...

Jag ska döda några hästar och få några pass till Y-horn.. Tävlingshästen kommer man väl försöka få, morotshästen, sen får vi se.. Jag tycker egentligen de kringflackande hästarna i sig är skittråkiga. Jag brukar aldrig göra något med dem.. Men det är något att jobba mot och brukar ge en liten skjuts i rankingen :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Ja men chokladäggen eller vad det nu var känns som att det tappar lite betydelse när det kommer samtidigt som ett annat, stort, event :p

Jag satsar nog inte heller på alla. Morotshästen lär man få ändå, tävlingshästen tänkte jag försöka få. Eventuellt y-hornshästen. Logga in-hästen får man typ på köpet.

Har gratulerat alla på min vänlista, gratta gärna tillbaka! Kanske kan man få gratulationshästen också :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

nä, kommer inte att ge energi på kringflackande hästar, förutom dem som är "lättförtjänta", köpa yhorn och equus för poäng .. att komma över 20st yhorn utan att köpa pass sådär hipp som happ.. :crazy:


förresten, är marwil tillbaka? eller är det en copycat? (marwil-1)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

*kl*
Är det bara jag eller blir det tråkigare och tråkigare gåvor i eventen nu? Inget som var värt att satsa på nu med de kringflackande tycker jag. Men har i af gratulerat alla på min vänlista, det kostar ju inget:D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag har kammat hem Hades (600 tävlingar senare.. *pust*), Apollo och Athena. Kommer inte satsa på att få fler än så dock.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Annars är det ju rätt lukurativt att byta bort hornen "utom buke-familjen" när det är något käckt event. Jag lyckades byta ett horn mot två stenar (fast på int. då) nu när folk ska få Hefaistos. En del är verkligen desperata. :grin:

Jag är för övrigt klar med mina 910 tävlingar. :D Supertack till Humlan som lånade ut ett par hästar så det gick lite fortare!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 724
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 299

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp