Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

KL

Kolla in dagens "födelsedagsbarn" (på sv. sidan), måååånga desiree som spelar och fyller år på samma dag! :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Längesedan jag var inloggad här på buke så jag hade glömt bort vad jag hette. Följer tråden flitigt och har varit fräck och lagt till några av er. Ni får gärna lägga till ljusdalen. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

KL

Började självklart att bråka med dom kringflackande ändå, förutom Dionysos och Hefaistos.
Behöver åldra 2 hästar till till 50 år, men det är sååå tråkigt. Men vill gärna ha diamanterna.
Åldrar jag bara en häst landar jag på 99 poäng ;>
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Du har inte nån molntapp som ligger och skräpar? då kan du åldra samma häst flera gånger till 50 :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Någon som vill byta till sig ÅP? Har massor ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

mysko :/ hästen jag använde den på var odödlig, utan morfeus armar, vet dock ej när molntapparna sattes på hästen. Köpte den redan med ett molntappspaket..
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Två dagar efter att kringflackande hästarna tagit slut på internationella dök ett nytt event upp, med en ny typ av gudomliga hästar. Räkna med 8 event som avlöser varandra ganska fort... :grin:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Läste på någon användares sida att owlient var sålt och att de nu försökte mjölka ut så mycket pengar de kunde innan det skulle övertas, det var som sagt på en random sida och jag vet inte sanningshalten i det hela, men det är ju ganska många av "storspelarna" på internationella som är irriterade över många förändringar som gör att mycket förlorar värde.

Ny gudomlig igen, känns som alla har en så det är inget speciellt med dem längre, inte heller vildhästarna, vad är syftet med dem egentligen?

Å andra sidan påverkar ju dessa event inte spelet, man kan ju fortsätta som förut och spela som man vill och skita i eventen, det är ju bra... å andra sidan, satan i gatan vad pengar de måste tjäna! Bara gratulera ägarna och samtidigt beklaga de som fastnat, jag misstänker att det är många som är lika beroende av howrse som av andra spel och lägger både för mycket tid och pengar.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Om jag minns rätt kan man inte ge molntappar till hästar över 25(?) år, om man inte köpt molntappspaketet innan hästen fyllde 25. Det ändrades för inte så längesedan, kanske med tanke på detta event? :idea:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Det skulle inte förvåna mig om det ligger nåt i det, för nu börjar det bli löjligt med alla dessa evenemang efter varandra.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 724
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 299

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp