Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Ja jag har läst samma sak i både forum och på en av de större spelarnas sida. Jag vet inte hur men jag tycker att eventen påverkar det vanliga spelet ändå. Kolla på enhörningarna, fullvuxna ston för 70k :eek:, förr gick stofölen för minst ett pass!

Allt har blivit mindre värt, BMIs har inget värde eftersom man kan få en hel hög bara genom att logga in (typ).
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag håller med om att det vanliga spelet påverkas. Folk köper inte längre hästar för pass, knappt ens för equus då båda delarna går åt i alla event.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Men gah! Nu finns det ännu en vilding att köpa på brittiska howrse. Det är Chincoteague som finns som reserverad försäljning för 12 pass, så då kommer väl den också till svenska versionen antar jag. Hoppades nästan att de vilda var slut nu när solsystemshästarna introducerats. :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

men, nu får dem väl ändå ta och ge sig.. snacka om att helt slutat engagera sig...

"the only condition to buy one is to have access to the private sales." :grin:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Jag orkar inte lägga ner tid på eventet med de kringflackande hästarna. Jag gjorde dem som var "gratis", men att åldra hästar, öppna YH osv låter jag bli. Många av hästar kräver att man har antingen pengar att lägga in i spelet, eller är såpass duktig och har spelat länge att man kan byta till sig grejer. Känns sådär, ärligt talat.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Grattis! :banana:

Ces - Bra jobbat! Du har varit med ett tag med andra ord, själv har jag bara varit med 148 dagar. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 724
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 299

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp