Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Humle heter jag :) Har reserverat stenarna åt dig :)

Crossline: reserverar hera-paketet åt dig så länge då?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Tusen tusen tack! :love:
Orkar du så tar jag jättegärna GÄ & Harmoni när du har byten igen. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Söker du fler harmonipaket nixehen så har jag två stycken jag gärna blir av med. Ingen verkar vilja ha dem på bytesmarknaden.. Svårare blir det nu när man kan få dem i målareventet.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Kan inte lova till 100% att jag kommer ihåg, men ska försöka! :) Skicka mig ett pm nästa vecka annars, så fixar vi det då
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Håller med dig. Dessutom är högvinsten, Saturnus, i praktiken omöjlig att få denna gång. :(
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Håller med. Kanske dyker upp i yhorn sen?

Dyker den nyaste vildhästen inte upp i yhorn förresten?

(har ett helt sjukt yhorns-lager)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag hoppas den finns i y-horn senare, även om jag förmodligen kommer att få öppna rätt många innan jag får Saturnus. Hade ju tur med exmooren och hittade den efter 'bara' 10 y-horn, för mig är det jättetur. :o

Har faktiskt inte sett att Sorraian funnits i y-horn alls på andra versioner, kanske har jag bara missat det. :confused:

Jag hade några y-horn i lager men passade på att byta dem mot Morfeus nu när det gick rätt bra, folk måste ha fått Morfeus i y-hornen de öppnat på sistone.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

hm, jag antar de burkar man målar i sitt mästerverk förbrukas.. så man får antingen välja att göra ett mästerverk eller satsa på sm föremålen?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Jag tycker det nya eventet verkar lite kul, t om en newbie som jag kanske kan få nått roligt paket och lite andra grejer :D Jag ska iallafall försöka få en Filosofens, har en hingst jag ogärna vill att den dör :P
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Usch, vilken tur i oturen att jag hade 12 pass kvar, kunde inte låta bli. Så nu är man nere på 0 pass igen :cry:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

dem har ökat chansen att få pass-ufon dessa dagar då man kan köpa nästa vildhäst via privat försäljning :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Nån som sett eller köpt Saturnus i blixtförsäljningarna? Hur mycket går han för ungefär? Han är så fin :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 724
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 299

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp