Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

453 dagar här :p

Funderar dock på att sluta men vet inte riktigt vad jag skulle göra med all tid i så fall :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

VAD ÄR NU DETTA:mad::mad:
jag hade 2 pass igår, idag när jag loggade in, hade jag inget. vart f*n har dom tagit vägen???
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Under Profil > Mitt Konto > Passhistorik kan du se vad som hänt med dem. Har du delad kontoförvaltning med någon? Eller har någon kommit åt ditt lösenord?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

tack!!
detta kan inte vara sant... för en gångs skull hade jag hela 2 pass (händer inte ofta) o sen skulle jag ta en kronostimer från mitt konto och har ISTÄLLET KÖPT EN FÖR TVÅ PASS:::: hur JÄÄÄÄÄ****A dum får man bli... &R%/&#¤¤")(/(/&%/:mad::mad::devil:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Då vet du vad som hände i alla fall. Trist att det gick så för dig, men det är lätt hänt, jag vet. :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

*KL*
gillar att folk inte har någon koll på hur länge de kringflackande hästarna stannar hos en. Godkände nyss en förlängning hos mitt ridcenter t.o.m. 21 oktober :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

KL.

Efter lång tid med bristande intresse som inte verkar komma tillbaka tänkte jag avsluta mitt konto. Men det kan jag ju såklart inte göra innan bukefolket fått ta del av vad som finns kvar på kontot. Först till kvarn, helt enkelt. :)


Äpple x 718

Rova x 124

Energisörp x 76

Kalorisörp x 14

Skräddarsydd sadel x 7

MF-träns x 6

MG-sadel x 5

4 hästskor FG x 3

MK-sadel x 2

BL-träns x 1

Dressyrsadel x 1

Åldrandepoäng x 105

Fenix x 3

Spöke x 1

Pingvin x 1

Björn x 1

Kanin x 1

Diamant x 12

Helios stråle x 4

Plutos pergament x 3

Poseidons hästskor x 2

Morfeus armar x 2

Filosofens sten x 2

Molntapp x 2

Svart orkidé x 2

Krösus gåva x 1

Harmonipaket x 1

Poseidons sadel x 1

Apollos lyra x 1

Pandoras ask x 1

Kronostimer x 1

Filotes klapp x 1

Guldäpple x 1

Hera-paket x 1

Guldsporrar x 3

Sjöhäst x 2

Dafnes lagerkransar x 2

Eolus vind x 1

+ 1 pass och lite equus.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Tråkigt att du också väljer att sluta. :(

Men jag tar gärna Morfeus Armar, båda om jag får. Sleipner heter jag på Howrse.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Tack snälla du. :)

Först går du till avelsbutiken, där finns en knapp där det står Byt föremål. Klicka på den och du är inne på bytesplatsen. Välj Hantera mina erbjudanden från bytesplatsen. Nu kan du lägga upp föremål som gåvor (och byten förstås) till andra spelare. Om du har pegasuskonto kan du lägga upp 6 gåvor per vecka, annars bara 3. Varje gåva/byte kan innehålla max två likadana föremål. Också bara en gåva/reserverat byte per spelare och vecka.

Om knappen Byt föremål inte syns har du inte validerat din mailadress, det görs från Mitt konto. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag vill jättegärna ha Guldäpple och Harmoni! :)
Även Filosofens är jätteintressant - båda. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Tar gärna ditt pass också om ingen annan hunnit före! :o

Du har inga GÄ-hästar du vill sälja? Alt pegaser eller enhörningar?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Har bara två byten kvar vad jag förstått, så du får väl välja vad du vill ha först. :) Har du någon skräphäst kan jag ju köpa den för ett pass och 500 e eller något?
Tyvärr inga direkt vettiga hästar. Inte sett till dom på väldigt länge.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Ved heter du på Howrse så reserverar jag en skräphäst åt dig för 500+1pass! :)
Ta stenarna först då? Borde gå att lägga som byte mot equus reseverat till mig? :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 724
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 299

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp