Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Grattis! :banana:

Jag lyckades också få mig en Saturnus i y-hornen, men det gick åt alldeles för många y-horn. :eek:
Men jag lyckades byta till mig både Morfeus armar och det 5e elementet mot y-horn så det kändes lite bättre efter det. Förlusten minskade lite på det sättet i alla fall. :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Om någon på min vänlista skulle vilja erbjuda mig en rova för mål 62 så hade jag blivit glad! :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag kan hjälpa dig men jag vet inte om vi är vänner, Sleipner heter jag på howrse så lägg till mig så fixar jag en rova. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

KL*

Jag tycker mig ha gjort en synnerligen god affär idag; jag startade med ett Nyxpaket. Det bytte jag sedan mot två y-horn, det ena bytte jag sedan mot två harmonipaket och det andra låg ute för samma byte - fick då ett mail:

"Hej! Kan jag snälla, snälla få ditt y-horn mot en filosofens sten, ett bonuspaket, två pandoras askar, en akilles häl och ett f-spö? SNÄLLA?!"

Min reaktion ---> Ehmn.. Sure? :d :angel:

:banana:

(Stenen och bonuspaketet har jag redan fått, resten kommer nästa vecka när hon får skicka gåvor igen - först efter att hon gett alla sakerna ville hon ha y-hornet...)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Heh, ibland lyckas man :p

--

Såg att man kan vinna hästen "Mars" på internationella... solsystem hästar nu? :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Ja då är vi redan vänner, då fixar jag en rova till dig strax. Howrse började lagga lite men det ordnar sig nog på en liten stund. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Saturnus har ju redan kommit även på svenska, finns i y-horn för tillfället. Så ja, det är nya gudomliga i spelet. Lite synd kan jag tycka, det går ju inte att sälja de hästar man avlar fram när det hela tiden är nya event och nya hästar att betala dyrt för.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Om Tellus är fin så är det den enda solsystemhästen jag kommer försöka få. :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Hur? :) Hjälper gärna om jag kan.

Vore supersnällt! :laugh: Isåfall så reserverar du en häst till den som ska ha hjälp (eller flera om det behövs, en häst får max kosta en miljon equus). Den andra köper dem av dig, fixar sitt pass, och säljer sedan tillbaka hästar för lika mycket equus. Ett sätt att få pass billigt ;)

Jag skulle behöva få hästar reserverade för 2 180 000 equus, det blir nog tre hästar det :p Heter samma som här :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Vore supersnällt! :laugh: Isåfall så reserverar du en häst till den som ska ha hjälp (eller flera om det behövs, en häst får max kosta en miljon equus). Den andra köper dem av dig, fixar sitt pass, och säljer sedan tillbaka hästar för lika mycket equus. Ett sätt att få pass billigt ;)

Jag skulle behöva få hästar reserverade för 2 180 000 equus, det blir nog tre hästar det :p Heter samma som här :)

Vilket förutsätter att man har (i detta fall) tre hästar som man inte "spelar" med eller i alla fall kan vara utan i 10 dagar.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Vore supersnällt! :laugh: Isåfall så reserverar du en häst till den som ska ha hjälp (eller flera om det behövs, en häst får max kosta en miljon equus). Den andra köper dem av dig, fixar sitt pass, och säljer sedan tillbaka hästar för lika mycket equus. Ett sätt att få pass billigt ;)

Jag skulle behöva få hästar reserverade för 2 180 000 equus, det blir nog tre hästar det :p Heter samma som här :)

Ahaaa, du ska köpa för reserven? Då fattar jag :) Jag reserverade tre hästar till dig nu :) Har du några skräphästar så kan jag ge tillbaka dina equus så fort du köpt ditt pass :)
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 724
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 299

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp