Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Inga problem, var bara kul att kunna hjälpa till :D Vad vill du att jag gör med dina hästar nu? xD
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Gör vad du vill med dem :p Vill du ha tillbaka dina sen eller är det skräphästar? :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Äh, gör vad du vill med dem med :P :rofl:


KL

Har ni sett Mars förresten :love: Fast det finns bara 5 styckna på direktförsäljningarna :eek:
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

är det någon som vet vad som menas med "fullmåne" när man ska få diamanter från Saturnus? :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Har inte vart intresserad av Howrse på ett bra tag, men såg nu att de inför en ny ras och den var faktiskt rätt fin om man jämför med de andra modellerna. Så kanske ska börja spela igen haha :D

Är det någon som vet vilken gren Knabstrup passar bäst i förresten?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Gillade också knabstrup! :laugh:

Nån som vill hjälpa mig också med passköp och reservera en häst för 425 000 :bump:
Skicka ett mail på howrse om ni reserverar, heter cambodia!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl...
fick barn i februari och får erkänna att jag "glömt bort!" howrse sedan dess... loggade in idag och jädrans vad allt är förändrat, western och massa nya hästraser... känner mig som en nybörjade igen och jag låg på rankning 100-något en gång i tiden.xD
meen, jag har för många hästar känner jag, ska försöka sälja av några. kika gärna på min sida och säg till om du är intresserad av en häst, lägg ett bud då.;) lite blandade raser, mest frieser och några enhörningar, lite tävlingshästar/blivande tävlingshästar, avel...
jag heter laeikinois på howrse med.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag köper gärna Gargoyl☆421.35☆ och Nizam *411.48* Of Laeikinois Dark av dig - beroende på pris förstås! :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Lite synd att såååå många redan fått Mars på howrse.. Jag fick min idag i diamantkorten, men känns ändå inte som den är så speciell när så många har den :(
Någon som skulle kunna lägga till mig som vän & skicka ÅP? Är i akut behov av det just nu, heter Eliteanka på Howrse med! :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag köper gärna Gargoyl☆421.35☆ och Nizam *411.48* Of Laeikinois Dark av dig - beroende på pris förstås! :)

jag har tänkt att sälja av alla, även enhörningarna. och bara behålla två-tre stycken, och det är de två jag tänkt behålla, och showmind*548.63*. ledsen...:'(
...om du inte kommer med ett riktigt bra bud, då kan jag kanske ångra mig.;) eller om du vill ha någon av de andra!:idea:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

lol, typiskt - har lyckats får 3st diamantkort via inloggningen, och ingen av dem är en Mars.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Tycker att det är rätt snålt med korten, 2 från inloggning, 2 från tävlingar, sen blixtförsäljningarna och auktionerna var 2 dag?
Vill minnas att sist vi hade korten så fick man kort i överflöd? Tråkigt event...
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

När jag ska söka efter mina tävlingar när jag ska deltaga med mina hästar så kommer inte tävlingarna upp? Ingen av dem. Någon som kan förklara hur jag ska göra? :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Tycker att det är rätt snålt med korten, 2 från inloggning, 2 från tävlingar, sen blixtförsäljningarna och auktionerna var 2 dag?
Vill minnas att sist vi hade korten så fick man kort i överflöd? Tråkigt event...

Men än så länge är det event på lika villkor, man har inga fördelar med pass och y-horn.. även om det vilken dag som helst säkert dyker upp kortpaket för pass..
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

KL

Tidigare kunde jag byta en dublett mot 5 diamanter. Den funktionen verkar inte finnas nu?
Dessutom har inga diamanter kommit in....
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

knapplån!

Behöver lite snabba svar här, men kan någon logga in åt mig via kontoförvaltning nu på lördag så jag får mina registrerade dagar? Väldigt viktigt att du loggar in då jag ligger på silverplatsen på flest dagar ^^ Vill helst inte tappa min plats...

Heter Nostie och om du kan hör av dig gärna via PM snarast på svenska howrse. *hoppas någon vänlig själv är online nu*
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 724
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 300

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp