Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag har gjort precis som det står :/ Måste ha missat någonstans, men förstår inte var.
Ingen av mina hästar är nog tillräckligt bra för att få en box med dusch, men kan prova lite längre fram om jag får några bättre föl, det är ju ingen brådska :)
Ska prova det du har sen när jag har ett föl igen :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

På min sida - nixehen - så finns det fölschema som jag själv skapat och använder, funkar varje gång! :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Har du testat fölschemat på Alwarions hemsida? Jag kör på det och har inte misslyckats hittills.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Får du med alla timmar lek som det står i schemat? För det är antalet timmar lek som styr hur väl du lyckas. Har bett en kompis reservera en box med dusch till dig så du kan prova, men prova tidigast i morgon för strö och ängar fixades nog idag tror jag. Tror inte det centret har varit öppet tidigare. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Om du vill så kan jag reservera en box till dig i mitt ridcenter som du kan använda hur och när du vill till föllekar eller vad det nu kan vara. Har största boxarna, största ängarna, alltid full personal, morötter, hälsosörp, dusch osv.
Westerninriktning dock så tränar du för engelsk ridning kan du inte få gratis utrustning :devil:

edit*

Såg att Nizhoni hade fixat åt dig.

Är det förresten någon som vet hur man ska lyckas med html koder? Jag kan inte ens lägga in en vanlig bakgrundsfärg utan att det kommer upp "fel"..
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Men oj vad snälla ni är! :love:

nixehen: Ska prova ditt när jag har ett föl i passande ålder!

Congeria: Körde Alwarions nu sista gången, tyckte jag var skitnoga med att få med allt, men det gick visst inte ändå :/


Nizhoni: Ååh, tack! Hur länge är den boxen reserverad isf? Har inget föl i rätt ålder för tillfället, men kan ju göra ett ;)


Föresten, på vilket sätt gör dusch det lättare? :S
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Dusch gör att fölet förbrukar lite mindre energi när det leker och därmed har mer energi kvar i slutet av dagen (mår bättre nästa dag) eller hinner med lite mer lek. Det blir lite lättare att lyckas då. :)

Någon vecka är boxen säkert reserverad, men jag vet inte vad planen för centret är så jag vet inte hur hög färdighetsgräns det blir senare. Du hinner säkert prova i alla fall. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag tog nixehens, det är nog det enda jag inte provat innan. Tror duschen hjälpte väldigt mycket! :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

nixehen hade ett väldigt intressant fölschema! Det måste jag prova om jag någon gång är utan fontänen. :)
Duschen gör en del ja. :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl...
frågar igen om det är någon som är intresserad av b.l.a enhörningar...? säljer en del av mina hästar. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

jag vill bara bli av med dem MEN till ett bra pris... ;) vad kan du tänka dig ge för en...? vem är du mest intresserad av i så fall?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag skulle kunna tänka mig att köpa hela bunten - till rätt pris! ;)

haha, och vad är rätt pris?xD

har varit borta så länge från spelet nu så jag vet inte riktigt vad de ligger på i värde. att kolla på "försäljningar" efter likvärdiga ger inte mkt, alla begär så olika så jag har ingen aning.:p
men kan gå med på equus, equus+pass eller equus+sm-föremål^^
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl
btw, jag söker hästar med någon av dessa guldäpplepälsarna(se nedan):
namn på pälsen-vilken sida de finns på
Африка -sid 24
Melwin Eohippus -sid 13
~ TRON ~ -sid 23
†1789 -sid 47
Markush -sid 29
TRON sid -32

allt annat är orelevant.;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

*kl*
Någon som kan "passa" en häst åt mig 10 dagar? Den ska inte ens tas om hand om, så alltså bara köpa den av mig nu och sälja tillbaka när det går om 10 dagar. Är för mål 91.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 725
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 301

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp