Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Någon här som kan hjälpa mig med passköp nu? :)

Reservera en häst till mig för 1 200 000!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

KL


Hmm, varför kan man inte längre köpa SM saker utan att man är tvungen att använda det direkt? Att det bara hamnar i ens samling så man kan byta bort det istället.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Nae jag kommer ihåg att man kunnat köpa utan att använda direkt :) , fast kanske var innan svenska versionen kom ut.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

mycket möjligt, eller så var det så i början innan de ändrade det - kan iten hlla reda på allt de har gjort under årens gång :p

kl

behöver "bara" 2 diamantkort till, till samlingen :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Hoppas du får dina diamantkort! Jag saknade 3 när det tog slut på internationella... :cool:

KL

Ni som har erfarenheter av vildhästar - finns det någon speciell ordning i skötseln som maximerar tämjandet? Hittills har tämjandet varierat varje dag, och jag har nog gått tillväga olika varje dag. Idag blev det så lite som 2,9 :(

(alltså typ som med klappen som ger mest om man gör den när energin är så låg som möjligt)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Hur ofta får man diamanter av vildhästarna när de är tämjda? Har bara fått en av varje hittills tror jag.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

tror spelare har märkt att det blir ungefär 1 diamant per år på hästen

och Grattis! :D

och kl

jag ger upp diamantkort-jakten, lagt ner otaliga diamanter och pass på de jädra kortpaketet - saknar bara ett diamantkort, naturligtvis är det den med planet-hästen i :grin:

å andra sidan har jag fått ihop 8st y-horn av korten bl.a :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl.
såhär står det ju om morfeus armar...
Naturligtvis hittar hästar med Morfeus armar inte längre åldrandepoäng.
men jag har en häst som plockat åldrandepoäng fast han har morfeus armar, tog precis tre stycken.:p
påtal om ingenting!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl.
såg att vid tävlingar så syns knappen för grand-prix tävlingar. är de öppna för alla nu eller är det jag som omedvetet vunnit en biljett?:p
*laeikinois som varit borta ett tag:p*
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

säker på att hästen har morfeus armar? den är inte över 30? då MA slutar verka för odödliga hästar... ;)

Grand prix är öppet må-fre, så du har förmodligen fått via yhorn någon gång men inte märkt det :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

men jag har en häst som plockat åldrandepoäng fast han har morfeus armar, tog precis tre stycken.:p
påtal om ingenting!

Du menar inte att du fångade ett ufo med tre åldrandepoäng på hästens sida? Det kan man göra var som helst.
Däremot ska inte hästar med MA få åldrandepoäng när man spelar med dem.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Du menar inte att du fångade ett ufo med tre åldrandepoäng på hästens sida? Det kan man göra var som helst.
Däremot ska inte hästar med MA få åldrandepoäng när man spelar med dem.

joo, ett ufo med åldrande poäng. men på texten jag citerade här åvan i förra inlägget fattade jag det som att det inte ska vara möjligt med en häst som har MA.
fast jag har säkert fel.:p
xD
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Att hästen har MA påverkar inte möjligheten att hitta ufon men åp, däremot hittar hästen inte åp när den åldras. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

är det någon annan som har en Saturnus, och märkt att dem höjt energinivån när man rider ute på vintergatan från 18% till 20%? :confused:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag kollade precis på min Saturnus och där stod det 18% för 1 timme, precis som tidigare. Ska kolla i morgon om det ser likadant ut då.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 725
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 301

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp