Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Äh, vad är det att bli sur över. Nu dök Pinatasarna (Pinatorna?) upp på svenska howrse med :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl
fick svar på mina funderingar ang. Saturnus - tydligen så är 20% energi det rätta.. dock besvarar det inte varför han hade 18% från början ..

samt, eftersom Saturnus kräver 4kg spannmål, så tränar jag honom för hårt, och bör alltså träna mindre för att ge honom rätt. Jo men tjäna, man tränar ju hästen så pass mycket det går för att få ut så mycket av den.. :grin:

--

Och någon annan som märkt att tävla i grand prix tar mindre energi nu? Eller är det bara något fluke? Efter rykt, lek och GP-anmälan så har mina hästars energinivå varit nere på 20-25% - nu är den från 30% och uppåt. Använt samma hästar i ett par månader nu iaf.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

KL

någon som vill ta över mitt howrse konto? man behöver ej fortsätta spela med det.
Där finns många sm föremål , och gudomliga hästar ,även lite andra hästar..
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Tråkigt att du ska sluta, alltid tråkigt när spelare slutar.
Jag är absolut intresserad av ditt erbjudande, Sleipner heter jag på howrse. Men om du vill så tror jag vi alla här bli glada om du vill vara kvar ett tag och dela ut sakerna till oss alla. Jag är tex mest intresserad av Morfeus armar, Nyx, spöken, Akilles häl och equus.
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Om du vill så kan jag ta över det och dela ut föremål till alla andra på buke som är intresserade? :) Om du inte känner att du orkar fixa det själv. :)
Heter nixehen även där!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Kl
Tråkigt att du ska sluta Eijya! Meeen.. Finns det en vises sten blir jag glad, har ett par hästar m GÄ pälsar som inte vill ska dö. Morfeus armar eller egentligendet mesta är ju absllut intressant, om alternativet är att det ska ligga och ruttna.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

KL

Klart ja kan dela ut sakerna :) dock endast en del eftersom jag har mycket sm föremål :)
Användaren heter Thrse , så skicka PM där , skriv vad ni vill ha :) först till kvarn gäller...

Det som finns är:
Filotes klapp x 20
Plutos pergament x 20
Svart orkidé x 14
Ungdomens vatten x 13
Helios stråle x 13
Afrodites tårar x 12
Hera-paket x 9
Kronostimer x 9
Diamant x 8
Apollos lyra x 8
Filosofens sten x 6
Harmonipaket x 5
Krösus gåva x 5
Poseidons hästskor x 5
Molntapp x 5
Medusas blod x 4
Poseidons sadel x 4
Zeus blixt x 3
Pandoras ask x 3
Guldäpple x 3
Hestias gåva x 2
Morfeus armar x 2
Poseidons träns x 2
Nyx-paket x 2
Artemis pil x 1
Fruktbarhetstrollspö x 1
Akilles häl x 1
Hermes bevingade stav x 1
Det 5:e Elementet x 1
Den Förtrollade Pumpan x 1
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Nu kan ja inte skicka fler gåvor :) om det är någon som villl ta över kontot så meddela på howrse :)

På kontot finns förutom sm föremål
12 gudomliga hästar
Enhörningar
Många husdjur
över 700 ÅP
ca 348000 equus
på ridcentret finns det ca 186000equus

Användarnamn: Thrse
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag är inte intresserad av att ta över kontot men jag skulle gärna vilja ta en enhörning om det går bra? :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

*kl*

Är det någon som skulle kunna tänka sig att reservera en box åt mig? Vill ha plats på ridcenter med minst 57e i lektionspris. Hästen har just nu 769 i färdigheter men kommer att kunna tränas upp till över 1000 på en kväll :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Har du fått någon plats ännu? Vilken häst gäller det? Har vissa krav för att man ska få plats hos mig. :)

*kl*
Gisses vilket tidskrävande event! :eek:
Om man vill försöka få Jupiter alltså, vilket jag förstås tänkte prova iaf. :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Har du fått någon plats ännu? Vilken häst gäller det? Har vissa krav för att man ska få plats hos mig. :)

Ingen plats än. Det är hi 735,78 det gäller. Just nu ligger han strax över 1000 i färdigheter men vill inte träna honom mer innan han hamnat på ett ridcenter med bättre lektionspriser :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Du kan få en boxplats hos mig om du följer vissa regler. Full hälsa hela tiden, max 3 dagars inackordering, inackordera och träna idag. Har 59 equus för lektionen, brukar ha 60 men har en annan hanno inackorderad och det sänkte priset. :)

Edit: Såg nu att han har en inackordering till och med i morgon. Då funkar det tyvärr inte. Behöver ha perfekt pris till nästa helg och det skulle bara lyckas om du inackorderade idag.
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Du kan få en boxplats hos mig om du följer vissa regler. Full hälsa hela tiden, max 3 dagars inackordering, inackordera och träna idag. Har 59 equus för lektionen, brukar ha 60 men har en annan hanno inackorderad och det sänkte priset. :)

Edit: Såg nu att han har en inackordering till och med i morgon. Då funkar det tyvärr inte. Behöver ha perfekt pris till nästa helg och det skulle bara lyckas om du inackorderade idag.

Jag kan inackordera honom idag, det löser jag :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Edit: insåg att jag inte kunde riva boxar som var upptagna så det sket sig... Men tack ändå!!

Vad heter ditt center?
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

argh, så fruktansvärt slött att fullträna en GP häst. Och när man väl nått runt 24 år.. då är det på med molnpaket, och så fortsätter det - jag förundras att folk lyckas fullträna dessa hästar mer eller mindre dagligen :crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 726
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 301

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp