Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

fuuuuusk! :p

om man jobbar mellan 7-16, och ingen dator, så känns det lite hopplöst att kunna nå alla 20 pinatas självmant :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Det är just där delat konto och snälla vänner kommer in i bilden. ;)

Det kommer poäng i y-horn snart, då har man en chans att komma igen men det kostar ju förstås.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Ja, här kämpar man på så gott man kan men jag känner ändå att någon Jupiter kommer man aldrig hinna få. Och inte har jag några pass heller att köpa y-horn för :(.
Jaja, sånt är livet ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Äsch då, jag förstår ändå inte vitsen med alla nya gudomliga, vilda, planet och vad det nu är mer för hästar. Från början var de ju sällsynta så var ju därför man ville ha dom. Nu är det alldeles för många. :o
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Är det bara jag som tycker att gåvorna från Pinatasarna är lite.. ehh.. snåla? Äpplen och träns och hästskor typ.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Nä håller med. Nu på nr 9 får man dock en enhörning så det är ju bra. De bästa gåvorna kommer väl sist, fast dit når man väl aldrig :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jo, sant, men jag vill ju ha något som kan göra mina hästar bättre, inte en enhörning av en ras jag inte använder liksom, haha. Kan ju alltid sälja vidare, men ändå. Förra eventen har jag lyckats få riktigt bra grejer, typ Filosofens sten, Nyx-paket etc utan att vara "proffs". Kanske inte ska gnälla eftersom det är gratis, men jag blev allt lite förvånad. Ows gratulationer liksom, hej och hallå.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Eller Morfeus armar på en slumpvis utvald häst?! :crazy:
Alltså, visst är Morfeus armar bra men jag vill få den i förrådet så jag kan använda den på vilken häst jag vill.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Kl

Har nu två poäng kvar på min, kommer klicka en gång kl 19 och kan gärna lämna sista klicket till någon intresserad. Först till kvarn gäller för de som är vän med mig! :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Erbjudandet gäller fram till strax innan 22, om ingen nappar vill jag hinna använda sista 19-klicket själv.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Om det är någon nu som behöver sista klicket på målet så har jag ett vid 7.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Tinker :p


Hur är det med värdet på hörningarna nu? Är det fortfarande rätt lågt säljvärde på dem?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Fick också en tinker... Kollade på försäljningarna och det finns hur många som helst... Det säljs (eller försöker säljas) för både pass och utan pass. Känns ganska kört att sälja!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag fick en Welsh, verkar ligga många ute så jag tänker inte ens försöka sälja den, sparar den till något hornplocks-event istället;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag fick en nokota, men den var svårsåld trots ett ganska hyfsat pris. Högt men absolut inte oskäligt med tanke på att det var den första nokotaenhörningen och dessutom ett sto. Avskyr verkligen hur alla event har gjort att allt tappat sitt värde. :crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 727
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 302

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp