Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

någon som redan är på pinata nr 20 :eek:

kom tänka på, yhorns poäng, of course
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Ja y-horn plus att de kanske är uppe hela nätterna och har utnyttjat alla klick. Jag är nästan klar med nr 13 tack vare att jag använt några y-horn.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

haha, själv är man också bara hemma och pillar navel, har sommarlov och inget jobb för tillfället. har iaf tagit mig halvvägs genom 5:an ;) Går ju riktigt långsamt :cool:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Kl

Skulle behöva lite hjälp för pinatan! Skulle någon kunna reservera en häst till mig för 9027 equus? Vore supersnällt!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag skulle också behöva köpa pass. Kan du reservera en extra till mig för 370 000 sen när du är klar med köpet?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag har ett sistaklick uppe nu om någon behöver för sitt mål. "Deekin" var namnet. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Ber om hjälp igen... :o Skulle någon kunna tänka sig att köpa en häst av mig för 1 pass? SJÄLVKLART köper jag direkt en annan häst av dig för samma pris, detta är endast för eventet!

Hoppas nån kan hjälpa :bow:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag kan hjälpa dig, om du hjälper mig med ett annat mål:) Behöver köpa en pålle för 2931 equus. Så ressa en pålle till mig för det + 1 pass så ordnar vi det:)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Knapp

Någon som vill hjälpa mig med målet på pinatan att sälja en häst för 1 pass? Någon som kan köpa en av mig?:) Köper såklart tillbaka en annan direkt:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 727
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 302

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp