Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Vill någon hjälpa till med passköp? Behöver reserverat för 2 280 000 equus så det blir 3 pållar isåfall. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag fyller 24 om ca två veckor. Bor tillsammans med pojkvännen i en 2:a i norra Stockholm. Har just nu tjänstledigt från mitt jobb på en ridskola för att plugga kriminologi. Jag började rida på ridskola när jag var 6 år och blev medryttare på en ponny när jag var 20 och skaffade första hästen strax efter. Tyvärr blev han akut sjuk och var tvungen att avlivas efter endast 16 månader hos mig. Just nu är jag fodervärd åt min systers ena häst.
Min dröm är att flytta ut till en stor hästgård där nära och kära kan komma på långbesök.
Jag gillar att umgås med både djur och vänner, teckna, laga mat och lata mig :p
Jag tycker inte om lever och hästmänniskor som tror dem vet allt.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Mål nr. 2: Sälj en häst för minst 1 pass

Någon som kan köpa en häst av mig, så säljer jag tillbaka en sen?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

*kl*

Undrar om någon kan hjälpa mig med samma mål, att sälja en häst för ett pass? :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

någon som kan hjälpa mig med samma mål? Att sälja en häst för 1 pass :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 728
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 302

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp