Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Så lite så - kommer själv behöva hjälp senare när jag är på dem målen :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

*kl*
Tänkte rensa lite i stallarna och sälja av lite hästar. Ni kan ju kika in och se om det är någon ni vill ha! Är IC och PRE:er, även enhörningar...santox heter jag på Howrse.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

*kl*

vad otroligt irriterande med den där slumpvist placerade MA! Fick den på en helt värdelös häst!:(
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

KL

Jag tycker att nu har vi följts åt länge här i Howrsetråden, vissa ser man oftare än andra.
Kan ni inte presentera er lite? :)
Kanske har gjorts förut i en av dom tidigare trådarna, men ändå!

Jag kan börja!
21 år gammal, bor långt upp i bohuslän med min sambo i ett litet hus vi hyr ute på en åker.
Stor kontrast mot Göteborg där jag växte upp :p
Jag pluggar till undersköterska på komvux och ska tillbringa min andra sommar på ett äldreboende.
Jag lånar en häst ett par dagar i veckan, en halvblodskille på 12 år, och får med mig en minishettis på köpet. :)
Jag tycker om gamla Nintendospel, min Tassimo-maskin, färgen rött och Håkan Hellström!
Jag tycker mindre om att tanka min bil, det dåliga trycket i duschen som gör att jag inte kan skölja ut mitt långa hår, insektsbett som gör att jag svullnar upp, Iron Maiden och bananer!

Nästa man till rakning!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Kul idé, jag följer din "mall" :p

24 år, bor ett par mil utanför Uppsala i ett hus med min sambo, vi hyr huset av hans mor. I stallet på gården står tre hästar som tillhör henne. Jag är medryttare på en halvblodsvalack som är 8 år som är lite bufflig att hantera men fin att rida.
Jag har precis läst naturvetenskapligt basår i Uppsala och hoppas nu på att komma in på Husdjursagronom på SLU till hösten vilket jag borde göra om inte alla med 2.0 på hp helt plötsligt söker.
Jag gillar att läsa och fotografera, tycker om fåniga romantiska komedier och att lägga mig i sängen med nya lakan.
Jag gillar inte alkohol, kaffe och att känna mig dålig.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

ok, med samma mall :p

30 år (dock så känner jag mig som en 20-åring i hjärtat), bor i centrala Karlskrona i en liten skolåda till lägenhet. Jobbar för tillfället på ett bokbinderi.
I hästväg har jag inte mycket att erbjuda mer än att jag red en sur och envis fjord-dam i mina yngre år. :p Skulle vilja lära mig rida properly någon dag.
Jag gillar djur och natur, fotografera, datorspel och åka motorcykel som jag fick göra första gången idag :D
Ogillar bråk, lök, spindlar, regn och rusk
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag fortsätter jag också då:)

24 år, snart 25. Bor i Skåne på landet i hus, drömmer om egen gård. Jag läser in gymnasiekompetensen på hermods via komvux, är färdig i augusti och har förhoppningsvis hittat ett jobb tills dess, annars är jag lite sugen på en svetsutbildning:)

Rider inte längre efter en ryggskada när jag trillade av en gång, undantaget för två veckor sedan när jag red för första gången på 4 år.

Jag gillar djur och natur (såklart;)), läsa böcker, mina vänner och matlagning. Gillar inte falska och snåla människor, volvo och spindlar.

Är dessutom galet rädd för vargar och fiskar:p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

fick MA på en värdelös häst med :crazy:

någon som kan hjälpa mig? Behöver köpa en häst för 8262e. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 727
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 302

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Bästa råttgiftet?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp