Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Klar med alla piñatas nu, vinsterna var väl inte så mycket att hurra över direkt. Kul att prova på pegasuskontot dock, fast jag vet inte om jag kommer fortsätta :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Sorry att det dröjade, kom lite annat emellan. Konstigt att man måste ha ett liv också. :o :D
Men hästen är köpt och en ny reserverad. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

KL

eftersom hon som ville ta över mitt konto inte varit inne där överhuvudtaget :confused: , trots att hon har lösenordet så lägger jag nu ut kontot+lösenordet här..Först till kvarn :P

Användarnamn: Thrse
Lösenord: nagelfil
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Knapp

Gjorde ett konto på internationella och såg att de har lotteri där nu, och man kan vinna falabellor bl.a. Åh, hoppas det också kommer till svenska, men det brukar det väl göra?:)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Har inte varit jätteaktiv i denna tråden men följer den tyst och undrar om någon har lust att köpa en häst för ett pass av mig? Självklart köper jag tillbaka hästen, alternativt köper en annan häst för ett pass av dig. Heter beckaneesen på Howrse :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag kan hjälpa till :) heter samma som här. Om du reserverar en till mig så reserverar jag en annan tillbaka direkt efteråt. :)
Crossline: Nä vad trist :(
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Kom till nr20 jag med idag - men frågan är om det är värt att lägga ut mer pengar/pass för att få Jupiter.. :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jupiter känns ganska tråkig, man får 1 diamant om man vinner 2 tävlingar på samma dag. Mer än vad jag orkar anstränga mig... Så han får väl gå till samlingen :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Å andra sidan så har inte Saturnus gett mig en endaste diamant hittills :crazy:


vann en Curly på internationella via lotteriet :p Trodde det var en ny ras, men tji fick jag.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Inte? Vad måste man göra med honom? Jag har Mars, och han är inte så svår att få diamanter ifrån. Man bara tränar lite och så kan man få en diamant typ var femte dag.

Va, är inte Curly en ny ras? Tycker inte jag har sett den på internationella.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Vid varje fullmåne ger han dig även en 5 diamanter förutsatt att du var inloggad någon gång de senaste 3 dagarna. Vilken fullmåne de referar till har jag inte en susning :p


Curlyn kanske är en ny? Såg att GPn för Curly låg på 482 - om det är en ny ras måste de jädra ha legat i :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Haha skumt, vadå fullmåne? :p

Oj jäklar, sjukt om de redan har avlat den så långt :crazy:

Beckie: köper och reserverar tillbaka! :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 728
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 302

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp