Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

är det någon som kan hjälpa mig att hand om mitt konto under onsdag och torsdag denna vecka? :) kommer vara away, och ingen dator eller internet komer finnas (aaaahh!)

ända som krävs är att rotera mina ängar så de ligger på 100%, och anmäla 8 av mina hästar till Grand prix:n :)

ev. lite andra sysslor om så önskas, men inget nödvändigt ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Knapp

Finns här någon vänlig själ som skulle kunna starta någon pålle i min fälttävling? Jag vill ändra den, men då kan där inte vara några hästar registrerade, och där är 4 platser kvar.

Ridcentret heter Everyway och hästen behöver ha mellan 164,90 % och 329,80 % i uthållighet:)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Första dragningen!

Dina inkomster...
1 x Plutos pergament
28 x stjärnor med 8 lotter
7 lotter till nästa dragning
med 5 lotter
4 x Åldrandepoäng
med 3 lotter
1 600 Equus med 3 lotter
2 x Filotes klapp
med 2 lotter
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

*kl*

Nu har jag gett lotter till en hel del av bukefalisterna på min lista, resten får lotter senare. Ni ser lätt i er lotthistorik vem som gett er lotter och när, hittas under 'Hur anmäler man sig till lotteriet?'. :)

Det är ju jättebra att man nu kan se vilka som gett lotter till tidigare dragningar ifall man inte hunnit se det innan dragningen, lättare att kunna ge tillbaka då. :)
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Och så bra att de man skickat till försvinner ur rullistan :D Mycket lättare att hålla koll på :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

*kl*

Andra dragningen:

Dina inkomster...

En häst av rasen Curlyhäst
7 x stjärnor med 2 lotter
4 lotter till nästa dragning med 3 lotter
1 x Åldrandepoäng
1 200 Equus med 2 lotter
100 x Äpple
1 x Dafnes lagerkransar

Nog för att man får vinst på varje lott men det var ju inga höjdargrejer direkt...

Har skickat till alla jag kunnat skicka till på vänlistan, lite tråkigt med begränsningen 1 lott/vän i hela lotteriet och inte per dag eller något.
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Ska skicka lotter till alla i vänlistan, men kanske inte alla idag utan sprider nog ut det lite. :) Tar hemskt gärna emot lotter själv också, skicka gärna en tillbaka om du fått av mig! :)
Vill jättegärna ha en falabella, man kan ju alltid hoppas :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag vill också jättegärna ha en fallabella.:D Men det brukar vara svårt att vinna sånt i lotterierna tycker jag. 3000 stjärnor blir nog ganska tufft och kräver nog att man använder en hel del pass tyvärr.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Dom är så söta :D Jo det kan bli svårt, förra lotteriet lyckades jag dock vinna en Hermes bevingade stav som väl var "andra pris" eller nåt sånt, så omöjligt är det inte. Får se mot slutet av lotteriet hur många stjärnor jag lyckats samla ihop, vill inte använda fööör många pass :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

KL

Har skickat till alla vänner jag kunnat. Ni var några stycken som redan fått max antal för idag.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

*KL*
Vilken inriktning tycker ni man ska välja på Curlyn? Western el engelsk? Har lite beslutsångest då det inte finns någon gren som inte direkt passar :/
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

*kl*

Har ni sett vilka förändringar de snart tänker införa? Har bara sett att det informerar om det på brittiska howrse än så länge men det kommer nog snart på de andra också. Den största förändringen är att de ska ta bort husdjuren från spelet och därmed även fölleken, gp-ökningen på 1.2 får fölet redan från födseln istället. Alltså, jag är lite kluven. Mest ogillar jag att jag tycker det ser ut att vara ännu ett led i att göra howrse mer likt ett fartfyllt barnspel istället för att vara ett avelsspel för fler åldrar. :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Jag undrar jag om de gör hästarnas utseenden fula med flit så att man ska känna sig tvungen att köpa äpplen :D
Curlyn var ju jättefin liksom..
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Haha, du har nog rätt! För de flesta av de nya raserna ser ju riktigt bedrövliga ut, som curly och nokota. :eek:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 728
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 302

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp