Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag undrar jag om de gör hästarnas utseenden fula med flit så att man ska känna sig tvungen att köpa äpplen :D
Curlyn var ju jättefin liksom..

Tycker det finns fler fula raser på howrse än det finns snygga/ söta, därför jag satsat på marorna... :D

Tack för lotter, ni som köpt till mig! :laugh: Det kommer tillbaka, men vissa har redan fått sin dagsranson.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Grattis till er som vann Merkurius och passen!
Jag har inte fått nåt extraordinärt än, men jag fick en Curly :love: Så sjukt sööt :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag fick också en curly! Och 3 pass. På de här få dragningarna har jag nog vunnit mer än på hela förra lotteriet. :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Knapp

Jag vinner bara skräp, fast det gör inte så mycket är mest ute efter stjärnorna så jag kan få bellan. Ja, om jag inte vinner den vanligt då:)

Från det ena till det andra...

Såg att det här med att husdjuren ska försvinna har kommit nu. Hur blir det för Grand Prix hästarna? De "gamla" har ju husdjur, och som jag förstått det kommer de fortfarande få sin bonus från husdjuren. Men om man gör en ny gp-häst utan husdjur då? Då får den ju ingen bonus motsvarande husdjursbonusen väl?

Och föllekarna, inga lekscheman kommer väl funka längre?:confused:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Tack, jag har också vunnit mer än jag gjort i nåt lotteri tidigare. Eller bättre, i alla fall.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag får också bara skräp! Men är liksom du mest ute efter falabellan. Skulle dock gärna få en curly också bara för att :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag tror det blir Merkurius i y-hornen sen, de lottar redan ut väldigt många falabellor plus att de går att sälja också. Men det är ju bara en gissning förstås. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

*KL*
Finns det några vänliga själar som kan hjälpa mig? Råkade tabba mig rejält med mitt ena föl. Jag åldrade den till åtta månader utan att bädda ner den så nu är moralen nere på 82% :crazy: Har ni lust att ösa äpplen så den blir glad igen? Skulle vara super :angel:
Den bor under fliken Curls, enda fölet där. Och jag heter som sagt Otherwise där ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 728
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 302

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp