Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Har gett ett äpple. Passade på och skicka en vänförfrågan också. tigerlilja heter jag där.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Nu har moralen stigit en del, jag har gett äpplen från mitt konto och även från några jag har delat konto hos. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Förresten, ni som har alla Grand Prix bonusarna upplåsta, har ni behövt öppna väldigt många y-horn?

Är det så att de kommer efter ett bestämt antal y-horn?
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Nu när det behövs vänner i eventet kan det vara en bra idé att göra en ny lista med våra howrsenamn. :)

Nizhoni - Sleipner
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Tror inte de kommer efter ett visst antal y-horn, en del får dem rätt snabbt och vi är några som fått köpa väldigt många y-horn för det.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Okej, undrade mest för jag har öppnat ganska många under min tid på howrse, men har fortfarande 3 kvar att låsa upp. Antar att jag bara har otur då:p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Tror jag hittade mina sista bonusar när jag kämpade med målet att hitta ett y-horn i ett y-horn, det blev riktigt dyrt det. :eek: :o
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Då är det kanske därför du får kämpa med bonusarna då. ;)
Y-hornen brukar jag vanligtvis få kämpa mycket med, har väl haft riktig tur en gång. Var efter förra lotterieventet och det var en vilde (exmooren?) i dem, då fick jag min exmoor efter kanske 10 öppnade y-horn, då hade jag alltså riktigt bra tur. :p :o :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 728
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 302

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp