Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Nizhoni - Sleipner
dramatik - dramatik
hemlig - mysfilt
Linta - Linta
0therwise - Otherwise
Crossline - Crossline
Humla - tigerlilja
Beckie - beckaneesen
Ces - Siri1
Mirtai - mirtai
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Nizhoni - Sleipner
dramatik - dramatik
hemlig - mysfilt
Linta - Linta
0therwise - Otherwise
Crossline - Crossline
Humla - tigerlilja
Beckie - beckaneesen
Ces - Siri1
Mirtai - mirtai
Digbil - Deekin
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Nizhoni - Sleipner
dramatik - dramatik
hemlig - mysfilt
Linta - Linta
0therwise - Otherwise
Crossline - Crossline
Humla - tigerlilja
Beckie - beckaneesen
Ces - Siri1
Mirtai - mirtai
Digbil - Deekin
Fishli - Fishli (samma på Internationella)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Nizhoni - Sleipner
dramatik - dramatik
hemlig - mysfilt
Linta - Linta
0therwise - Otherwise
Crossline - Crossline
Humla - tigerlilja
Beckie - beckaneesen
Ces - Siri1
Mirtai - mirtai
Digbil - Deekin
Fishli - Fishli (samma på Internationella)
zassoo - zassoo
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Jag har spelat Howrse innan men nu har jag bestämt mig för att börja igen! Gjorde precis ett nytt account på den svenska delen och jag känner mig helt lost, har glömt i princip allt, men jag får hoppas att jag lär mig haha. :D

Lägg gärna till mig som vän! Heter Lazetti, samma som här :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Men åh, accepterade din förfrågan för jag trodde du ville byta lotter, men så kunde jag inte skicka till dig eftersom du registrerade dig efter att lotteriet startade, så jag tog bort dig igen:o Visste inte du var från buke, men får se om jag kan skicka en förfrågan till dig:p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

haha, så kan det bli ;) Nu är vi vänner iaf, men jag hittar inte hur man ger lotter? :confused:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

KL

Nu har jag lagt till er som står på listan och Lazetti :).

Ces: Jag kan hjälpa. Säg bara till vad jag ska göra :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag har precis början och heter Miniona och hästen Dhimma.
Första lyckades jag tydligen mata ihjäl :o så jag behöver all hjälp jag kan få :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag har precis början och heter Miniona och hästen Dhimma.
Första lyckades jag tydligen mata ihjäl :o så jag behöver all hjälp jag kan få :angel:

Jag behöver alltså massa grannar och så mycket hjälp jag kan få. Helt under att denna hästen inte dött ännu :o
Jag skall börja läsa tråden från början i alla fall men har en liten fråga. När hästen skall sova för natten skall den sova riktiga timmar eller har Howrse egen räkning?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

På hästens sida finns en "klocka", du måste bädda ner hästen innan klockan 22 enligt den klockan och med minst 20 % energi kvar. Maten ser du hur mycket den ska ha när den gjort allt arbete för dagen:) Om du inte vet på ett ungefär så börja med att ge den iaf höet (står hur mycket), och sen i slutet av dagen ser du hur mycket kraftfoder den behöver:)

Edit: Sen måste hästen sova i boxen om det är kallare än +10 grader, annars funkar ängen fint:)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Knapp

Är det någon här som vunnit morfeus armar i lotteriet? Kollar lite i lotteritråden emellanåt på händelseforumet och jag har inte sett en enda som vunnit MA hittills:crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Åh, glömde helt bort detta :o

Om du kan reservera 2 hästar till mig (Siri1), en för 1 000 000e, och den andra för 900 000e som ja kan köpa så vore det bra :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 729
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 302

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp