Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Var tvungen att kolla och på mina står det morot energi +6 och på vatten står det energi +6 och moral +0 (eftersom mina har 100) så tolkar det som att vatten ger energi och moral medan morot bara ger energi

Vet inte om det sagts redan men ridlektioner ger moral också :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

*kl*

Lyfter fram listan så våra nykomlingar kan fylla i sina namn. :)

Nizhoni - Sleipner
dramatik - dramatik
hemlig - mysfilt
Linta - Linta
0therwise - Otherwise
Crossline - Crossline
Humla - tigerlilja
Beckie - beckaneesen
Ces - Siri1
Mirtai - mirtai
Digbil - Deekin
Fishli - Fishli (samma på Internationella)
zassoo - zassoo
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

ooh, jag har fått upp ögonen för knabstruperna, tycker dem är så söta med alla sina färger :p Jag ska ta och titta igenom dina hästar..
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Ja gör det :D
Tycker också dom är så fina, men dom bara står där.... borde få ett värdigare liv ;)
Priserna kan diskuteras, billigare vid köp av fler :idea:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

hm, det där med husdjurstävlingen den 23:e juli - ska man köpa så många man kan och bunkra upp sig tros? :crazy: Det negativa är att man inte vet priserna, men det borde vara någorlunda bra saker man kan skicka efter...
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Funderade också på det men det verkar som att man skulle behöva enorma mängder husdjur. Jag försöker använda upp alla jag har istället innan de försvinner, och tänker spara de hästarna. Låter ju som att Howrse redan har planer för hästar med husdjur även efter att de tagits bort annars borde de inte nämnt det?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

fördelen är att internationella får det tidigare, så man kan tjuvkika och veta vad som krävs innan dess :idea:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

KL

Väntar på att kl ska bli 23 över så ska jag försöka avla fram min första enhörning (dumma dumma mål). :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Har tagit mig en titt och funderar på Ginnies, Brick och Felix. Har du något bra pris du kan ge mig? ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Tänkte på det, har inte du så att du kan ändra tiden själv? Jag menar om du vill ha en tid som passar dig bättre?:)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

varför ska man lyckas får äpplen i varenda dragning? Om det hade varit rovor hade det varit en annan sak, men äpplena används ju knappt... :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Va? Det är ju himla dumt i så fall. :crazy:
Eller har du tagit emot gåvor från personer som inte köpt pass? Jag tror att man bara kan ta emot en sån gåva per vecka(?) utan att ett byte används för det, har varit så om jag kommer ihåg rätt iaf.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jo, jag tog emot tre sådana idag. Märkte sen att de två bytena som jag hade sparat försvann. Tyckte det var konstigt att jag kunde acceptera från 2 extra som inte köpt pass, men det var ju inte så konstigt om det går när man har byten kvar...typiskt:mad:

Tillägg: Man kan ta emot 1 gåva per dag från någon som inte köpt pass.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 728
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 302

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp