Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

*KL*
Ghaa, jag blir galen! Försöker bluppa en avelshingst men det går ju inte. Har lyckats skrapa ihop 19 vinster, men den sista vill verkligen inte :mad: Kommer bara på plats 3-5. Följde ett heltokigt blup-schema :(
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

jo, detta visste jag...
Ett fölshema höjer enbart GP, men är hästen över 1 år och 6 månader så kan lek med vissa husdjur höja färdigheterna med max 60 , dock endast till den är 25. Lektioner bidrar även dem till ökning av Färdigheter, men där vet jag inte när ökningen tar slut.
Om det är en häst du avlar fram själv så ska föräldrarna vara 100-bluppade och ge stoet afrodites tårar innan betäckning

men detta var nytt, tackar!:)
upp till 25 år :)

För att få ut mer av lektionerna får du sätta ungdomens vatten på hästen så fort du kan, +använda 20 molntappar för att få ut ytterliggare lektioner och färdigheter :)

ge den ungdomens vatten så snabbt du kan, stalla in den i ett ridcenter med högt lektionspris och ta lektion varje dag. Ge hästen ett husdjur som ger mycket färdigheter och använd alla. Ge också 20 molntappar :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Alltså, är det ovanligt mycket ufo hos er också ännu? Tycker jag fångar ufon mest hela tiden. Visserligen får man ju inte alla för det buggar fortfarande, men ändå:p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Har också fått ett gäng ugn, dock så hävdar 3/4 av dem att jag loggade ut och därför missade dem :crazy: skit störigt!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

*kl*
Är det någon som kommer satsa på att få Merkurius? Dem finns ju nu i Y-hornen. Jag tänkte nog skippa det iaf. Känns inte som om han ger så överdrivet mycket :/
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag öppnade 20 y-horn (hade några y-horn och diamanter i förrådet:P), men fick ingen Merkurius för det. Vinner jag fler y-horn eller får fler diamanter så öppnar jag nog dem också. Men det är mest för att jag letar de tre sista GrPr bonusarna också, men det går dåligt med dem med:p

Annars är ju solsystemshästarna bra till ridcenter har jag fått för mig, i och med att man kan träna upp dressyren enkelt på dem:)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag öppnade en del y-horn för att få lotter och fick Merkurius. Ingen kul gudomlig direkt men han är ganska söt och står bra i en box på mitt ridcenter :p

dramatik: Hur går det med stjärnorna?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Aah, det var ju finurligt, kanske ska göra ett försök ändå, tänkte gå igenom mina gudomliga och se hur diamantskörden blir ;) kanske räcker till ett Y-horn..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 728
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 302

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp