Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Sådär, har 1815 stjärnor nu. Och då har jag ändå använt över 30 pass också:crazy: har gett upp hoppet om falabellan nu alltså:(

Om man inte har turen att vinna den förstås:D

Sj då?:)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag har drygt 2100 stjärnor och har använt aaaalldeles för mycket pass :crazy: Tycker jag bara kan vinna den där jäkla falabellan :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Men då ligger du bättre på det än jag iaf. Tycker man får sjukt snålt med stjärnor. Egentligen kunde man ju bara köpt en falabella av någon spelare istället, de brukar ju gå på typ 30 pass. Men nu har man varit så dum istället och lagt dem på det dumma lotteriet:mad:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

*KL*

Btw, är det någon som använder energi- och hälsosörp, har drygt 500 av varje men använder dem inte alls. Ska man sälja dem el börja använda sig utav dem?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Det brukar inte gå åt så mycket sörp för mig så jag säljer det mesta, sparar lite så det finns när jag behöver men det är inte många. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag använder inte dem heller särskilt mycket. Nästan bara energisörp när jag tabbar mig med hästarnas energi :).
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

bara undrar om det är någon på internationella servern (eller andra?) som kommit in på att beta testa den så kallade "howrse cup"?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

*kl*

Har provat fölleka på brittiska versionen nu när husdjuren är borta och det är hur enkelt som helst att få 60 färdigheter. Har ingen fontän och ingen dusch, bara morötter och rovor. Nu har de gjort spelet lite väl lätt kan jag tycka.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Hur ställer ni er till husdjurstävlingen? Ska man göra sig av med alla husdjur nu, ge dem till hästar eller spara dem? Känns minst sagt förvirrat.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag förstår inte alls vad det kommer gå ut på....
Har en drake kvar som inte är utdelad som husdjur är, så jag orkar inte bry mig om det :p.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Nej jag förstår inte heller. Har 53 husdjur i mitt förråd så något borde jag väl göra med dem :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Husdjurseventet började ju idag på internationella, och det var i princip bara skit man kan vinna, kändes som sämsta eventet på länge..

Edit: Eller så har Fishli inte kollat så noga och därmed inte fattat att det var olika "gårdar" :D *pucko*
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Då säljer jag av några. onödigt att ha dem liggandes och skräpa ;)

*KL*
Ooh, lyckades få tag på en Themis jämvikt med lotterna :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Apor, bin, nyckelpigor, känguruer, björnar, pingviner och kameler.
Dom kommer alltså inte kunna användas i tävlingen?

Så dom använer jag nu?

Resten sparas till tävlingen, eller vadå?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Läste på Händelseforumet att tävlingen ska vara ungefär som när man skickade pingviner och isbjörnar till nordpolen.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Hej, länge sen jag tittade in här. Men jag undrar om någon/några har lust att logga in på mitt konto via delad kontoförvaltning medan jag är på semester i 2 veckor? Jag vill helst inte förlora min andraplats i Tjänstgöringstid :angel: Det handlar alltså bara om svenska howrse.

Så om någon har tid att bara logga in, eller om ni har lite tråkigt, ta hand om mitt EC lite grann skulle jag bli jätteglad! Datumen det gäller är nu på lördag den 21 juli till den 4 aug.

mvh
aka Nostie på Howrse
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

KL

Är nu på målet där jag ska få en vän att erbjuda mig en rova, någon som vill hjälpa mig genom att ge mig en rova? :D

Heter Lazetti även på howrse. ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 728
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 302

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp