Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Det ska finnas en "knapp" för det på enhörningarnas sida. Där knapparna för betäckning är. Man ska kunna ändra tiden 1 gång i månaden har jag för mig att det är:)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Alltså jösses.. Har köpt på mig en massa hästar från auktionerna. Hittills har tre stycken DÖTT när de vaknat :devil: Jag trodde att det var någon minimum gräns på hälsa osv vid försäljning just så att sådant inte ska kunna hända?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Då var det därför bytena försvann alltså, lite synd att bytena försvinner, det vore bättre att man helt enkelt fick vänta till nästa dag istället.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Haha nej jag har bara budat på de som haft 0 bud :D och har inte brytt mig om att bjuda över när någon gör det heller, orkar inte sitta och fajtas över utfyllnadshästar :D. Hmm, kanske är därför de har 0 bud.. :cool:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

mycket möjligt ;) Ska jag vara ärlig så var det olika personer på alla hästarna. Budade själv på en bunt hästar i åldern 18-30 utan filosofens sten, verkar vara populära. undrar varför :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Åh, jag har fått hjärnsläpp. Heter det you should not pass eller you shall not pass? Ska döpa en häst så det är ju bra om det står rätt:p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

förmodligen buggar spelet pga de nya förändringarna - fick nyss ett "du tror at du såg något som flög förbi bla bla.." när jag skulle fånga ett ufo :grin: (turligt nog var det inte y-horn eller liknande!)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl på mig själv

varför skickar folk vänförfrågan när de redan har fått 5st lotter av andra personer? Och sen väntar på att jag ska skicka lott innan dem skickar till mig.. Vilket betyder jag ändå måste jaga mer folk för att få den förbannade lotten - för att inte tala om alla personer som gör så och sen inte ger lott tillbaka ändå.. gah!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Så drygt. Därför blir jag inte vän med folk för såna här event... Har inte lust att jaga folk! Skriver man och påminner så blir man väl blockad :grin:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Ja, jag tyckte det också först. Men fick sen för mig att det skulle vara should så jag skrev det. Men får väl ändra igen då:D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

förmodligen buggar spelet pga de nya förändringarna - fick nyss ett "du tror at du såg något som flög förbi bla bla.." när jag skulle fånga ett ufo :grin: (turligt nog var det inte y-horn eller liknande!)

Såna har jag fått jättemånga också sedan igår. Det har kommit ovanligt mycket ufo hos mig och jag skojar inte om jag säger att jag fått över 10 såna, och sen ändå fångat typ 5 förutom dem som jag inte fått. Bara sedan igår liksom.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl.
kanske en dum fråga, men hur gör man för att få mesta möjliga färdigheter med sin häst när man tränar? försöker komma över 1000 poäng i färdigheter men har inte lyckats än.:p finns det några program eller så, t.e.x som fölschemat, som man kan följa...?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Ett fölshema höjer enbart GP, men är hästen över 1 år och 6 månader så kan lek med vissa husdjur höja färdigheterna med max 60 , dock endast till den är 25. Lektioner bidrar även dem till ökning av Färdigheter, men där vet jag inte när ökningen tar slut.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

upp till 25 år :)

För att få ut mer av lektionerna får du sätta ungdomens vatten på hästen så fort du kan, +använda 20 molntappar för att få ut ytterliggare lektioner och färdigheter :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

ge den ungdomens vatten så snabbt du kan, stalla in den i ett ridcenter med högt lektionspris och ta lektion varje dag. Ge hästen ett husdjur som ger mycket färdigheter och använd alla. Ge också 20 molntappar :)

Om det är en häst du avlar fram själv så ska föräldrarna vara 100-bluppade och ge stoet afrodites tårar innan betäckning
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 728
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 302

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp