Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Tack! :)

Har redan fått ett erbjudande jag inte kan säga nej till! 3 odödliga hästar med guldäpplen på sig! Mot Merkurius då :grin:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Grattis :).

Kl

Ska väl inte klaga egentligen, fick ju trots allt merkurius, men annars är det bara skitvinster. Tycker annars att man brukar kunna vinna till dig en hel del bra grejor i eventen men här vinns bara lotter, äpplen och väldigt få stjärnor på stort antal lotter :confused:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag har skickat vänförfrågan till dig och till Lazetti, själv heter jag Sleipner. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

KL
Ok här kommer en newbiefråga till. Hur fetstilar man uthållighet? Tävlingarna ger inte mer, hästen är fulltränad och det finns ju inga ridturer som ger uthållighet. Vad saknas? Lektioner?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

KL
Ok här kommer en newbiefråga till. Hur fetstilar man uthållighet? Tävlingarna ger inte mer, hästen är fulltränad och det finns ju inga ridturer som ger uthållighet. Vad saknas? Lektioner?

Ridturer ger uthållighet om de är längre än 1,5 timmar :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

En till fråga, moralen tycks vara svår att få upp och jag med minne av en guldfisk minns ju inte allt i tutorialen.
Vad får upp moralen?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Morot ger moral, förutom då att lägga hästen i tid och ge den maten den behöver ;)

samt äpplen ger moral med.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Vill göra mig av med lite hästar men det går trögt att sälja.
Nån som är intresserad av knabstruppers? Har ganska många. Och en holsteiner eh och en mustang eh. Maila vid intresse :laugh:
/cambodia på howrse
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Själv vill jag köpa skithästar för 1000-1500 equus styck. Alltså inga hästar som är värda något utan sådana som ni ändå tänkt skicka iväg till Frizonen.
Ras spelar ingen roll, enda kravet är att de inte får ha filosofens sten samt gärna vara gamla nog för att ta ridlektioner :D
Om någon vill sälja till mig så kan ni bara reservera till Kentaur och skicka ett pm att det står en häst och väntar.

Har börjat inse, då mitt lager med åldringspoäng börjar sina, att mina ÅP-samlar hästar inte räcker till.. Nu glömde jag som "tur" var bort enhörningstiden så hinner skrapa ihop fler tills nästa tid :angel:
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

vatten ger energi :)
kanske moral med - svårt att hålla reda på när hästarna har 100% redan :p

och rykta glömde jag med ju!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 728
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 302

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp