Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Kl

Fick min falabella till slut, vete sjutton om det var värt det :p Den är söt i alla fall :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Med stjärnorna?:)

Jag har helt gett upp hoppet om falabellan, tyvärr. Hade verkligen behövt en:( Har 2253 stjärnor nu, och det blir många pass för att komma upp i 3000 så det känns inte riktigt lönt tyvärr.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Ja precis. Nej, alltså det krävdes sjukt många pass... :crazy: Förstår om du ger dig... Tråkigt dock att man får så pass få stjärnor att det nästan är omöjligt.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

kopierar mitt tidigare inlägg och hoppas på svar denna gången.

Apor, bin, nyckelpigor, känguruer, björnar, pingviner och kameler.
Dom kommer alltså inte kunna användas i tävlingen?

Så dom använer jag nu?

Resten sparas till tävlingen, eller vadå?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Dem kommer inte att kunna användas under tävlingen nej. har själv placerat ut mina (även om jag inte hade så många) Resten kommer jag att spara till tävlingen, tror jag.
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Om du inte redan fått hjälp kan jag ställa upp om du kan tänka dig ställa upp för mig sen? :) Behöver också hjälp med passköp nämligen.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Absolut! Ressa pållar till mig för 1159000 equus, så ressar jag till dig sen:)

Edit: Heter dramatik även på howrse:)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Har ressat till dig nu :)! Hur mycket equus måste man ha kvar på kontot för att kunna köpa pass?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag vet faktiskt inte, men några hundra brukar jag spara iaf. Kan du ändra den med minst equus till 127.000 istället? Hann handla lite:p

Och hur mycket vill du själv ha ressat för?:)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Nu har jag ändrat :).

Behöver reserverat för 300 000. Är inte jätterik men jobbar på det ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 728
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 302

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp