Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl*

Har haft en paus fån howrse men nu är jag sugen på att spela igen :-)
Har sett att man kan köpa en Konik.. undrar ifall det är värt det? Är det någon här som har köpt en?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag har två vildhästar sedan innan och tycker inte de ger så mycket diamanter så därför tänker jag inte köpa den nya. Känns inte riktigt som om det är värt det:)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

KL

Har lite tråkig sommar, så jag har precis startat mig ett nytt konto och tänkte börja spela lite igen. Får väl se hur det här slutar ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag har försökt samla på mig av fenixar och gripar. Har för mig att dem är de enda djur som man inte kommer att kunna på tag på under eventet..
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Det vet jag inte riktigt än faktiskt, startade med frieser men det brukar kunna ändra sig en hel del :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Nu har jag skickat iväg lite husdjur. Hämtar: 1 kronostimer, 1 harmonipaket och 1 fågelskrämma just nu :-)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

*kl*
Tänkte inte delta alls i husdjursresorna så jag har alldeles för några djur för att hämta hem något! Kan jag ge bort mina husdjur på något sätt eller är det bara att vänta till eventet är slut och bli av med dem då?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Hmm, kan du ge bort så tar jag gärna emot ;-)
Annars kanske vi kan byta så kan jag byta bort de jag inte behöver? De som du tar emot försvinner ju ändå sen..
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

vad händer med nedåtaveln försten? Går det verkligen, eftersom fölen föds med 1.20 nu...
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag tror inte det går nej, men åsnorna ska ju inte få den ökningen så antar att de kan nedåtavlas på fortfarande:)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl*

Var ganska aktiv på howrse ett tag men sen strulade datorn = loggade inte in. Hade precis fixat med stall och boxar och grejer och då kom ju det med att man var tvungen att logga in för att göra? Minns inte vad det var.

Har inte loggat in på minst 6 månader nu då jag inte vågat se vad tusan som har hänt :o

Tänkte ta upp det lite nu igen när jag inte har något bättre för mig, men någon som vet vad jag kommer se när jag loggar in? Har alla hästarna dött?

Insåg att det visst var ett år sedan jag var inloggad, har lite dålig koll på tiden verkar det som :o
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Bestämde att jag skapar ett nytt, spelar ni alla på internationella eller?

Är det någon som vill att jag skriver ert namn när jag reggar?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 727
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 302

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp