Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

*KL*
Vilka piñata är folk på? Är det bara jag som har varit totalt orkeslös och bara är på nr 3?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Nummer 10 :) Jag är ledig och har inte så mycket för mig :angel: Tänker dock inte sträcka mig så långt som att vara uppe på nätterna för att klicka :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag har precis kommit till 10. Är dock varken hemma på dagarna eller tänker vara uppe på nätterna, så jag hamnar efter mer och mer och kommer definitivt inte hinna med alla.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag är på 10

Blev så arg på mig själv nyss, skulle sälja tillbaka spillnin gi butiken men tittade på fotboll samtidigt. Klickade glatt i "sälj alla" och insåg först efteråt att jag istället sålt alla mina ÅP... :devil::eek:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Knapp

Någon som vill hjälpa mig med passköp? Reservera isf en pålle till dramatik för 1 000 000:)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag skulle också vilja ha hjälp!
Reservera 1 000 000 till Crossline :)

Edit: Får åka iväg nu, äsch.
Men skicka ett mail på howrse om nån timma eller så cirkus, så är jag jääääääätteglaaaad.
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

men ååh vad irriterande, 1p från 50, och måste vänta tills 18.00 :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Störande! Själv har jag också en poäng kvar på min, och har ett vänklick kvar idag så jag hoppas att någon vänlig själv klickar snart :D (kan ju vänta till 18 men det är ju så lång tid tills dess :p)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 727
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 302

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Avels fråga
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp