Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Är det någon som är precis i sluttampen på sin piñata så är jag superglad om jag får klicka sista klicket på den! :)
Släng iväg ett pm på howrse isåfall - till nixehen ! :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

inte möt - det är som en väns gratulation fast det är Ow istället.. ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

tyvärr inte - inte mer än bragging rights som visar att du klarat målet? :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Mål nr. 2: Klicka sist på en väns piñata

--------------------------------------------------------------------------------
Belöning: 4 bonusklick

HJÄÄÄÄÄLP.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

jag bara klickade på alla i min vänlista, och höll tummarna att någon av dem var den sista ;)


till alla: Dock har jag gett ut alla mina idag, kan spara en imorrn om det är någon som fortfarande behöver då :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Kom på en sak, vad menas egentligen med att klicka "sist" på en väns piñata?? Att man är den som får sista klicket av de 8 vännerna, eller att man är den som gör sista klicket innan piñatan öppnas? :confused:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Aha! Då har jag förbrukat alla mina för idag, den lyckliga "vinnaren" blev Kentaur som jag tyvärr inte vet bukenamnet på :o
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Haha det är jag som är Kentaur :D Men attans då, det var ju lite surt då jag inte ens är på det målet. Nu lär jag ju inte ha turen att lyckas med det när jag väl behöver..:p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

hum, får be om ursäkt, verkar som det är sista klicket, dvs du som öppnar pinatan som räknas (inte lätt när man tolkar målet på ett sätt, och sen forumet som ger mixade svar :p)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jaha :p Ja det låter mest logisk med tanke på formuleringen av målet. Då kan jag inte erbjuda någon att klicka på ett bra tag, har 15 poäng av 40 än så länge..
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Är det någon som är precis i sluttampen på sin piñata så är jag superglad om jag får klicka sista klicket på den! :)
Släng iväg ett pm på howrse isåfall - till nixehen ! :)

Jag har klarat det målet nu så om någon tänkt hjälpa mig så kan ni hjälpa någon av de andra istället! :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Är det något mer mål på nummer 9, eller är det två liksom på de tidigare? Tänkte vad man eventuellt missar om man inte lyckas få till sista klicket på någons.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Fick upp piñata nummer 9 alldeles nyss och den gav men en enhörning av rasen Nokota. Attans att den är så ful men det är ju roligt med nya enhörningar i spelet. Fast min sak jag nog sälja istället tror jag. :p

Innan ni frågar, japp har klickat alla klick fram till nu. :o
Fast det har varit med god hjälp av delad kontoförvaltning och snälla partners. Samarbete är bra. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 727
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 302

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp