Sv: Mina absoluta förebilder när det kommer till akademisk ridning.
Mitt problem är att jag gärna diskuterar ridning och problem inom ridningen med andra. Men det går inte här, för så fort någon skriver någonting så blir det sönderhackat av motståndare. Man kommer alltså aldrig någonstans i diskussionerna och hela forumet blir urvattnat (eftersom de som faktiskt är intresserad av att diskutera öppensinnat ger upp och slutar).
Jag har faktiskt en hel del erfarenhet av vanlig dressyr, men det är över femton år sedan jag slutade och då också slutade använde de begreppen.Då vi inte alls pratar om samma saker och du inte verkar vara intresserad av/ha erfarenhet av dressyrridning så är nog diskussioner oss emellan inget att sträva efter, nej.
Det har jag säkert, men jag kallar det inte för att gå på bogarna utan för något annat. Som jag försökte förklara för dig i mitt första inlägg.Jag har faktiskt för övrigt mycket svårt att tro att du aldrig någonsin under hela din tid som ryttare aldrig har ridit en häst som gått på bogarna. Och av det du skriver förstår jag också att "hopkoppling" är ett okänt begrepp. Men jag ska inte försöka pracka på dig något alls.
Jag har inte tagit på mig en moderators roll jag frågar dig varför du skriver här för att jag faktiskt undrar. Jag har inte skrivit att du inte får, jag frågar dig varför?För övrigt börjar i alla fall jag bli väldigt trött på att du tar på dig en moderatorsroll och försöker bestämma vilka som får eller inte får skriva här. Om du inte är intresserad av vad man skriver så låt bli och läs. Svårare än så är det inte. Det är heller ingen som tvingar dig att svara, vi är alla i vår fulla rätt att låta bli.
Mitt problem är att jag gärna diskuterar ridning och problem inom ridningen med andra. Men det går inte här, för så fort någon skriver någonting så blir det sönderhackat av motståndare. Man kommer alltså aldrig någonstans i diskussionerna och hela forumet blir urvattnat (eftersom de som faktiskt är intresserad av att diskutera öppensinnat ger upp och slutar).