Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En hel påse är liksom ofta för mycket
inte goda dagen efter
popcorn man gör på spisen är inte lika goda
Alltså jag dör.
Jag såg ut exakt sådär när jag läste det där märkliga inlägget..
Det finns inget som heter ”för mycket” i dessa sammanhangAtt det inte finns hälften så stora påsar med micropopcorn. En hel påse är liksom ofta för mycket och de är inte goda dagen efter. Och slänga vill jag inte.
Och nej, popcorn man gör på spisen är inte lika goda.
Jag såg ut exakt sådär när jag läste det där märkliga inlägget..
Vad betyder det?Och folk som skriver nt
Vad betyder det?
Det är en förkortning av det långa ordet inte.Vad betyder det?
Att jag behöver åka tåg till ett annat land för att ta flyget till Stockholm (och sedan vidare norrut).
Stör mig också järnet på att jag ska åka HELA den av signalfel vid övergångar drabbade sträckan med tåg. Tur att jag inte har tid att passa förrän imorgon kl 8
Det hade tagit vansinningt mycket längre tid för mig att skriva nt än att skriva inte . Det är ju inte logiskt!Det är en förkortning av det långa ordet inte.
Sådan har vi. Jättebra !
När jag läser inlägg/kommentarer där det står nt så tar det lång tid innan jag fattar vad det egentligen står.Det hade tagit vansinningt mycket längre tid för mig att skriva nt än att skriva inte . Det är ju inte logiskt!
Fast att ta tåget till och flyga från Kastrup som skåning är ju jättesmidigt!Alltså, hela resan är störig.
Tåg Eslöv -Köpenhamn
Flyg Köpenhamn- Stockholm
Flyg Stockholm- Umeå
Tåg Umeå- Härnösand
Jag har redan så mycket prylar. Men tack för tips!
Hur stor effekt måste micron ha? Jag äter så mycket micropop att det blir dyrare än att poppa vanliga kärnor. Funderat på att skaffa en sån där.Sådan har vi. Jättebra !