Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men håller det tätt? Glasögonen borde sitta mer ”slimmat’ mot ansiktet.
Jag har en Salomon med nedfällbart visir (som jag mer upplever som typ nedfällbara glasögon dock, sluter tätt runt näsa och kinder.Måste köpa ny hjälm för den jag har har gått sönder. På moderna hjälmar finns det visir. Hur funkar det med skidglasögon? Jag gissar att man inte kan ha visir i stället för glasögon eftersom det knappast sluter lika tätt som ett par glasögon
Ja, det sa min kompis också att det var osmidigt att behöva byta. Mycket enklare med goggles.Jag ogillar visir av den anledningen att jag nyttjar lite olika skidglasögon beroende på sol, dimma, vanligt mulet.
Men nu behöver jag börja åka med vanliga glasögon oga synen så jag får kanske skaffa hjälm med visir ändå.
Och de hjälmarna är rejält dyra tyvärrJa, det sa min kompis också att det var osmidigt att behöva byta. Mycket enklare med goggles.
Köper man hjälm med visir skulle man kolla utbudet av visir till den och hur smidigt det går att byta.