Störiga saker vi stör oss på, del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hittat "massor" av rost på bakluckan på min bil. Den lackades om på garanti just pga rost för lite mindre än 2 år sen.... Nu ska verkstan försöka göra en reklamation på arbetet, men varken verkstan eller jag är säkra på att lacka om igen är ett bra val. Känns som den kommer fortsätta rosta. Frågan är då vad det kostar att få en ny-begagnad monterad? Bilen blir 7 i november, inte alls kul.
Om underarbetet-slipning, lackling osv- är korrekt utfört så kommer inte "samma" rost upp igen.
 
Så vad är för tidigt enligt dig då?

<5 år definitivt. Det var därför jag fick det fixat på garantin. Men jag vet inte vad du fiskar efter? Jag har inte sagt att jag tycker det är okej att min rostar? Men att min rostar, betyder liksom inte att alla bilar av det märket rostar? Eller hur?
 
<5 år definitivt. Det var därför jag fick det fixat på garantin. Men jag vet inte vad du fiskar efter? Jag har inte sagt att jag tycker det är okej att min rostar? Men att min rostar, betyder liksom inte att alla bilar av det märket rostar? Eller hur?
Jag fiskar inte efter något alls, varför så bitsk, har jag gjort dig något? :confused:
Jag reagerade på att du sa åt en annan användare att skaffa en cykel eftersom alla bilar rostar för tidigt. Jag har ingen aning om vad du har för bil men jag ska komma ihåg att inte svara på fler inlägg från dig.
 
Jag fiskar inte efter något alls, varför så bitsk, har jag gjort dig något? :confused:
Jag reagerade på att du sa åt en annan användare att skaffa en cykel eftersom alla bilar rostar för tidigt, men jag ska komma ihåg att inte svara på fler inlägg från dig.

Nej, jag har inte alls sagt att alla bilar rostar tidigt 😁
Men h*n vill avfärda ett helt märke för att en individ rostat tidigt. Jag tror inte det finns nått märke som inte haft nån bil öht som fått fixat rost på garantin.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
21 22 23
Svar
458
· Visningar
22 940
Senast: Catsu
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 055
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 586
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 113
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp