Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äh spring ut naken.Att jag tog av mig kläderna innan jag kom på att det är soptunnedag idag.
Jag blev igår inblandad i en livlig diskussion i en grupp på Facebook. Men se det fick jag sluta med för jag svarade tydligen för mycket Visste inte ens att man kan göra det. Dessutom innebär det att folk kanske tror att jag gav upp diskussionen och det stör mig något vansinnigt!
Förlåt men det här låter helt underbart? Jag är otroligt nyfiken så ville du dela med dig av någon bild vore det roligt!Platsbyggt badkar. Hopplöst! Rensa silen, glöm det. Smidigt att duscha i? No way. Enkelt att göra om och sätta in dusch istället? Ha, eller inte!
Vi har inte budget att totalrenovera badrummet just nu, och det funkar ju. Det är mintgrönt kakel och ett fruktansvärt platsbyggt badkar men det funkar.
Har inget exakt svar, då längden på blockeringen beror på vad de tycker att en har överträtt. Har en vän som först blev blockerad till att kunna göra inlägg/kommentera i 1 vecka. Vid ett senare tillfälle blev hen avstängd i 1 månad.Nu kan jag inte svara i andra grupper heller Någon som vet när spärren släpper?
Har inget exakt svar, då längden på blockeringen beror på vad de tycker att en har överträtt. Har en vän som först blev blockerad till att kunna göra inlägg/kommentera i 1 vecka. Vid ett senare tillfälle blev hen avstängd i 1 månad.
För att förhindra att det skickas spam-inläggFår man inget meddelande om det? Jag har alltså inte skrivit något elakt ut bara för många inlägg. Vad nu den spärren ska vara bra för?
För att förhindra att det skickas spam-inlägg
Kontakta facebooks kundtjänst/hjälpcenter/eller vad de nu heter och ifrågasätt?Ja, alltså det förstår jag men borde det inte finnas någon form av funktion för att se att det är unika meddelanden?
Det blir ju omöjligt att delta i en diskussion om man helt plötsligt blir avstängd från att kunna skriva inlägg.
Den personen som jag vet om fick ett meddelande från FB, om det var på mejl eller Messenger vet jag inte.Får man inget meddelande om det? Jag har alltså inte skrivit något elakt ut bara för många inlägg. Vad nu den spärren ska vara bra för?