Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser att ja visst störde mig såpass rejält att min svenska grammatik flög ut genom fönstret.ett tafatt "jag är ledsen" nä du är inte alls ledsen, lätt för dig som sitter inne på en stol och har toan runt hörnet att kunna sätta sig in i situationen.
Ta med dig en hink att kissa i.Ser att ja visst störde mig såpass rejält att min svenska grammatik flög ut genom fönstret.
skulle stå något i stil med att det inte går att sätta sig in i situationen .
Sen va de lite nonchalant "men de finns väl nån mack" näää det gör det inte där, inte där det går att gå in med 24m.... yay kommer bli så kul imorrn, kommer inte dricka speciellt mycket då jag inte vill bli kissenödig....sen lär ja få huvudvärk pga vätskebrist... yay kul.....
Jisses, får jag fråga vad som hänt? Hoppas det lägger sig snartSommar och sol, och har jag kort tight kjol SÅ SKRÄMMER JAG SKITEN UR OMGIVNINGEN!
Visa bifogad fil 71311
Stackare! Ser ut som det var ett blodigt fall, gjorde något liknande för ett tag sen,förstår inte varför man blir så klantig i foppa tofflor det ran blod överallt tom kippade i skonSommar och sol, och har jag kort tight kjol SÅ SKRÄMMER JAG SKITEN UR OMGIVNINGEN!
Visa bifogad fil 71311
Ja! Och ställ den så här över chefens kontorsdörr senTa med dig en hink att kissa i.
En manlig bekant till mig kissade i dunk vid långkörningar där det inte fanns toaletter. Han använde den även på vissa övernattningsställen där det inte var säkert att stiga ur lastbilen
Ingen fara! Jag är bara blå (och vit på resten av kroppen, mina finska släktingar kommer gilla det!) men annars mår jag bra nu när blodet slutat rinnaJisses, får jag fråga vad som hänt? Hoppas det lägger sig snart
Betongtrappor är farliga saker Skönt det är bra i övrigt med dig iafIngen fara! Jag är bara blå (och vit på resten av kroppen, mina finska släktingar kommer gilla det!) men annars mår jag bra nu när blodet slutat rinna
Jag råkade ramla i en betongtrappa
Du får sy dig en lös dra-på-ärm.Bonnabränna.
Bara högerarmen (det är den som sticker ut genom rutan på jobbet, högerstyrd bil) och trots spf 50. Får väl börja ha långärmat under t-shirten..
Jag platsar i medium. Kort och tjock 80 kgHur vet man vilken storlek som passar?
Tycker alltid det är så svårt att köpa herrkläder, man är ju van vid dsmstorlekar..
Måste gjort ont som fasen!Stackare! Ser ut som det var ett blodigt fall, gjorde något liknande för ett tag sen,förstår inte varför man blir så klantig i foppa tofflor det ran blod överallt tom kippade i skon
Visa bifogad fil 71313
Visa bifogad fil 71281
Totalt gräsligt
Dundervurpa...Stackare! Ser ut som det var ett blodigt fall, gjorde något liknande för ett tag sen,förstår inte varför man blir så klantig i foppa tofflor det ran blod överallt tom kippade i skon
Visa bifogad fil 71313