Nähä, det är du inte alls det, det bevisar den här leken när du nästan fått mig att spola ner mig i @cirkus toalett...jamen det är ju superenkelt
jag är superduperdundergod![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nähä, det är du inte alls det, det bevisar den här leken när du nästan fått mig att spola ner mig i @cirkus toalett...jamen det är ju superenkelt
jag är superduperdundergod![]()
alltså vi i lyan ville INTE ta ut jägaren när vi kände att de hade taget på nån av ossbombat är nog att ta i, men några PM har de allt fått
Speciellt frustration över att inte bli utröstad - hur f*n svårt ska det vara att bli lynchad när man vet vem ondingen är![]()
Å varför tror du att jag inte aviserade att jag var misstänksam mot dig ikväll....alltså vi i lyan ville INTE ta ut jägaren när vi kände att de hade taget på nån av oss
makes kind of sense![]()
sa ju att jag var tveksam till om det skulle gå vägenÅ varför tror du att jag inte aviserade att jag var misstänksam mot dig ikväll....![]()
Jag skrev ett ganska långt inlägg om det som fick CB att rösta med mig på Qmen jag fick ju inga teorier emot Q4 å varför hon borde/kunde vara ond.
ja jag var rädd för digJag skrev ett ganska långt inlägg om det som fick CB att rösta med mig på Q
fast jag bad högre på mina bara knän än digJag skrev ett ganska långt inlägg om det som fick CB att rösta med mig på Q
Jepp, det gjorde jag. Men nog teoria de jag mot dig, men DL var en timme för tidigtfast jag bad högre på mina bara knän än dig
och jag tror du började tveka efteråt om jag minns rätt![]()
Jag ångrade inte rösten ändå, jag hoppades att någon skulle börja tänka oavsett om jag hade rätt eller fel.Jepp, det gjorde jag. Men nog teoria de jag mot dig, men DL var en timme för tidigtså @Paddington han inte läsa antar jag.
ha du var mig mest på spåren av allaJepp, det gjorde jag. Men nog teoria de jag mot dig, men DL var en timme för tidigtså @Paddington han inte läsa antar jag.
Min kompisar dök upp vid 17 å sedan hade jag knappt tid å kika till leken, var in en gång när jag höll på m maten å sedan försökte jag smyga mig itl lite tid utan att vara alltför frånvarande. Sedan strax efter 21 tänkte jag att jag skulle lägga en säkerhetsröst å märkte jag var för senJepp, det gjorde jag. Men nog teoria de jag mot dig, men DL var en timme för tidigtså @Paddington han inte läsa antar jag.
tur och turMin kompisar dök upp vid 17 å sedan hade jag knappt tid å kika till leken, var in en gång när jag höll på m maten å sedan försökte jag smyga mig itl lite tid utan att vara alltför frånvarande. Sedan strax efter 21 tänkte jag att jag skulle lägga en säkerhetsröst å märkte jag var för senhade helt missat att DL var flyttad
. Dock hade jag iaf röstat på Lobelia utifrån den info jag sett tidigare så det hade inte gjort varken från el till - men jag brukar inte missa DLs
. Tur att jag gjorde rätt för mig i slutet iaf
![]()
Reviderar litedirekt efter DL2
dina inlägg där var glasklara för oss
innan dess var det Snurrfian och Habina![]()
jag försökte förklara för dem, men de hade liiite svårt att fatta, kan kanske ha att göra m den bag-in-boxen vi tömt också förstås.....Fattar de inte att det är på liv &död?![]()
Kollade upp statistiken och ja - det gjorde jag. Det var natten efter jag jagade Lobelia..jagade du Dentaku den natten käket misslyckades?
Fast då hade jag ju dragit med mig en av erdet var en kommentar i stilen
" JA men det gör ju inget om det tar Paddington"
ganska graverande - eller hur![]()
Nu när jag kikar i mitt PM så tog det faktiskt bara 5min innan jag ändrade migfan då!!
jag hoppades ju på dig!![]()
Haha, det där försökte ju jag också med häromsistens. Det funkade ju inte alls.Fast då hade jag ju dragit med mig en av er
Å förresten var jag sjukt frustrerad över att inte bli lynchad varken dag2 el 3 - skrev till LL där jag beklagade mig "hur skumt ska man spela för att bli lynchad egentligen"![]()
![]()
jag tyckte ju de kunde ha riggat lottningen i DL3 när vi var tre uppe men inte ens det ville de gå med på.Haha, det där försökte ju jag också med häromsistens. Det funkade ju inte alls.Det var ju bara du som försökte lyncha mig då. Den här gången var det ju hur enkelt som helst att bli lynchad däremot.
![]()